بازدید 3760
۲

توضیح خاندوزی درباره ساماندهی موسسات اعتباری

وزیر اقتصاد گفت: ساماندهی موسسات اعتباری در دستور کار است و امسال خبرهای خوبی درباره ساماندهی موسسات ناتراز اعلام می کنیم.
کد خبر: ۱۲۳۹۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲ 27 May 2024

 

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سیداحسان خاندوزی در سی و یکمین همایش سیاست های پولی و ارزی اظهار کرد: بنگاه داری ۱۳ بانک تحت مدیریت دولت از سال ۹۴ تا شهریور ۱۴۰۰ مجموعا ۵۴هزار میلیارد تومان دارایی مازاد واگذار شد درحالی که در این سه سال بیش از ۹۵ همت از دارایی های مازاد واگذار شده است؛ ۵۲ همت هم سهام واگذار شد.

 
او با بیان اینکه محدودیت های مالی سه سال گذشته مشخص است؛ افزود: ۲۷۵ هزار میلیارد تومان افزایش سرمایه داشتیم که رشد ۱۲۱ درصدی دارد. فقط ۱۵ درصد از تجدید ارزیابی ها بوده است. ستاد اقتصادی دولت اهتمام ویژه ای برای جبران عقب افتادگی های گذشته داشته است.

وی به ساماندهی موسسات اعتباری اشاره و تصریح کرد: امیدواریم امسال هم خبرهای خوبی درباره ساماندهی موسسات ناتراز اعلام کنیم؛ بدون تعارف و اغماض با ناترازی ها برخورد خواهیم کرد.

خاندوزی گفت: اندازه اسمی اقتصاد ۴۵ درصد رشد داشته و سوال این است که چه میزان نقدینگی باید برای این رشد تخصیص دهیم. در دولت بر کنترل نقدینگی با تاکید بر کنترل مقداری ترازنامه بانک ها اجماع نظر داریم. ولی نیازمند مکمل هایی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲
خیلی جالبه
تو شهر ما با کمتر از ۲۰ هزار نفر جمعیت، حتی یک کشاورزی که سواد آنچنانی هم نداره به خوبی از پولشویی وحشتناکی که تو این صندوق های قرض الحسنه اتفاق میوفته آگاهه (اینکه ۹۹ درصد بازار، برای فرار از مالیات، دریافت و پرداختشون از طریق تنها دو تا صندوق هست) ولی این همه وزیر و وکیل ناآگاه هستن

جریان چیه؟؟ هیچ جا هم نیست بریم فرباد بزنیم و یقمونو پاره کنیم

بابا یه روز وقت نیازه که از اون اتاق ها بیاید بیرون و فقط به یه صندوق به عنوان یه سرمایه دار فرضی سر بزنید تا حساب کار دستتون بیاد

خواستید میتونید از شهرستان ورزنه(شرق اصفهان) شروع کنید
بورس درست کن که یک ماهه قرمز
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری