بازدید 2508

پیشرفت ۹۱ درصدی فاز دوم پالایشگاه گاز هویزه

ساخت فاز دوم پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس ۹۱ درصد پیشرفت کاری دارد.
کد خبر: ۱۲۳۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۵ 27 May 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت:بخش نخست پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس اردیبهشت پارسال بدست رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی افتتاح شد. یکی از موضوعات مورد تاکید ایشان خاموشی کامل فلر‌های نفتی غرب کارون بوده است که وظیفه این پالایشگاه در همین زمینه است.

علی عسکری افزود:پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس یک ابرپروژه است که با سرمایه گذاری یک هزار و ۲۰۰ میلیون دلار راه اندازی شده است و ظرفیت کل آن ۵۰۰ میلیون فوت گاز می‌باشد.

وی پیشرفت فاز دوم این پالایشگاه را ۹۱ درصد بیان کرد و ادامه داد:یکی از موضوعات مهم در راه اندازی این بخش تامین خوراک آن می‌باشد که در این زمینه اقداماتی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس اظهار کرد:این شرکت برای تامین خوراک پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس دو خط انتقال خوراک را در حال اجرا دارد و یک خط دیگر به ظرفیت ۲۰۰ میلیون فوت توسط شرکت پتروپارس نیز از محل فلر‌های میادین نفتی آزادگان و یادآوران در حال انجام می‌باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری