بازدید 1357

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد

کد خبر: ۱۲۳۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۴ 27 May 2024

مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال ایران شد.

دیدار معوقه از هفته بیست و یکم لیگ برتر هندبال با یادبود شهیدان خدمت در محل سالن فدراسیون هندبال میان تیم‌های مس کرمان و فراز بام خائیز دهدشت برگزار شد.

این دیدار در نهایت با برتری ۳۳ بر ۲۵ تیم مس کرمان همراه شد تا این تیم به مقام قهرمانی دست یابد.

نیمه اول این دیدار، ۱۷ بر ۱۳ به نفع مس کرمان به پایان رسید. در بین دونیمه، مراسم تقدیر از خانواده شهید حمیدرضا الداغی، شهید غیرت در حضور چند نماینده مجلس و سیدمحمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش با اهدای پیراهن تیم ملی شماره ۸ به خانواده این شهید برگزار شد. همچنین از تلاش‌های محمدعلی امیرتاش، پدر هندبال ایران نیز تقدیر شد.

امیرتاش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: واقعا محبت کردند که مراسم تقدیر از من را انجام دادند، اما الان زمان تقدیر از جوان‌هاست تا آنها را دلگرم کنند. باید جوانان تشویق شوند تا به مراحل بالا برسند. الان هندبال را در مدارس جا انداختند و به مدت هشت سال است که در مسیر توسعه قرار دارد.

در نیمه دوم نیز، روند خوب مس ادامه یافت و در نهایت این تیم به برتری دست یافت تا عنوان قهرمانی را از آن خود کند. تیم‌های شهید شاملی کازرون و گیتی پسند هم در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

تیم پرواز هوانیروز و فرازبام نیز سقوط کردند و فصل آینده در لیگ برتر نخواهند بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری