بازدید 2678
تالاخادره ۲ماه مانده به المپیک با آمادگی ظاهر شد

غول گرجی در پاریس طلای المپیک را می‌اندازد؟

کد خبر: ۱۲۳۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰ 25 May 2024

لاشا تالاخادزه که به دلیل مصدومیت در پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی اروپا و جام جهانی تایلند تنها به وزن‌کشی اکتفا کرده بود با انتشار فیلمی در صفحه اینستاگرام خود برای تمام مدعیان دسته فوق سنگین خط و نشان کشید. در این فیلم غول گرجستانی به راحتی وزنه ۲۱۰ کیلوگرم را در یک‌ضرب مهار کرد تا نشان دهد همچنان نفر نخست این وزن (به‌اضافه ۱۰۲ کیلوگرم) به شمار می‌رود.

مهار بدون فشار این وزنه در حالی است که لالایان ارمنستانی در جام جهانی تایلند به سختی این وزنه را مهار کرد و علی داودی هم ۲۰۲ کیلوگرم را بالای سر برده بود.

تالاخادزه با مهار ۲۲۵ کیلوگرم در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ ازبکستان رکوردار حرکت یکضرب دسته فوق سنگین است.

در کنار تالاخادزه، گورمیناسیان بحرینی حضور دارد که سال ۲۰۲۳ و در مسابقات قهرمانی جینجو کره‌جنوبی ۲۱۷ کیلوگرم را مهار کرد.

تالاخادزه، گورمیناسیان بحرینی، لالایان ارمنی و علی داودی چهار مدعی رسیدن به سکوی مدالی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در دسته فوق سنگین وزنه‌برداری هستند.

تالاخادزه از سال ۲۰۲۱ در جهان وزنه‌برداری هیچ رکوردی را به نام خود ثبت نکرده است. اُفت بدنی وی در حالی بود که دارنده ۲ نشان طلای المپیک تنها هشت کیلوگرم با رکورد ثبت مجموع نیم تن فاصله داشت. اینکه غول گرجستانی در پاریس به دنبال رکوردشکنی خواهد رفت یا نه، سوالی است که تا کمتر از سه ماه دیگر پاسخ آن برای همگان مشخص خواهد شد.

برخی باور دارند که آوردگاه پاریس آخرین مسابقه تالاخادزه و حضور وی در فولاد سرد است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری
آخرین اخبار