بازدید 1672

پایان پارادوومیدانی جهان با تنها ۱۴مدال برای ایران؛ زنگ خطر در آستانه پاریس

کد خبر: ۱۲۳۹۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳ 25 May 2024

یازدهمین دوره رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان که به میزبانی شهر کوبه در کشور ژاپن آغاز شده بود، بعد از ظهر امروز به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ کاروان ایران در این دوره موفق به کسب 4 طلا، 5 نقره و 5 برنز (مجموع 14 مدال) شد و در رده دوازدهم جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفت. این در حالی بود که تیم ایران در دوره قبلی که سال گذشته به میزبانی فرانسه و در شهر پاریس برگزار شد، با 4 طلا، 6 نقره و 2 برنز (مجموع 12 مدال) در رده چهاردهم ایستاد.

حضور ایران و مدال‌آوری ملی‌پوشان در حالی بود که تعداد مدال‌ها می‌توانست افزایش نیز داشته باشد. رشید مسجدی ملی‌پوش کشورمان که دوره قبل طلا گرفته بود و امید قهرمانی در پارالمپیک پاریس هم بود، روز 20 اردیبهشت درگذشت. 

به نوشته تسنیم؛ ضمن اینکه حامد امیری و امان‌الله پاپی نیز که مدال نقره گرفته بودند، مدال‌هایشان را به دلیل اعتراض حریفان از دست دادند. این موضوعی بود که در دوره قبلی نیز برای پاپی رخ داد. تکرار این اتفاق اصلاً نمی‌تواند برای پارادوومیدانی ایران در آستانه اعزام به پارالمپیک خوب باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری