بازدید 2221

پایان محدودیت ترافیکی مراسم تشییع رئیسی در تهران

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران از پایان محدودیت‌های ترافیکی ویژه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان در تهران خبرداد. 
کد خبر: ۱۲۳۸۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲ 22 May 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سرهنگ فیروز کشیر با بیان اینکه پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ویژه‌ای را برای برگزاری مراسم تشییع شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان در تهران اتخاذ کرده بود،گفت:‌این تمهیدات طی دو مرحله از ساعت ۲۴ شب گذشته و ساعت چهار صبح امروز به اجرا درآمد و در جریان آن محدودیت‌های ترافیکی در سه حلقه از محدوده میدان فردوسی تا بعد از میدان آزادی اجرا شد.

وی با اشاره به حضور مردم در این مراسم، ادامه داد: همانطور که پیشتر اعلام شده بود، پلیس راهنمایی و رانندگی تا پایان مراسم و تخلیه کامل جمعیت در محل حضور داشت و در حال حاضر نیز با پایان مراسم تشییع محدودیت‌های ترافیکی مذکور برداشته شده و در تردد در تمامی معابر به شکل روان در حال انجام است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران با بیان اینکه صدها تن از ماموران پلیس راهور تهران بزرگ از شب گذشته تا کنون برای اجرای این ماموریت در آماده‌باش کامل قرار داشتند،گفت: خوشبختانه همکاری خوبی میان مردم و ماموران پلیس وجود داشت که لازم است برای آن از مردم عزیز قدردانی کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری