بازدید 2493

ماجرای مرگ دردناک مرد ناشنوا در مشاوراملاکی

اواخر اردیبهشت ماه امسال، مرگ مشکوک مرد میانسالی در یک مشاوره املاک در شرق تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد که با اعلام این خبر ماموران کلانتری ۱۱۴ غیاثی و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی برای تحقیقات میدانی راهی محل حادثه شدند.
کد خبر: ۱۲۳۸۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹ 22 May 2024

 به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، به‌دنبال مرگ دردناک یک مرد ناشنوا در مشاور املاکی شرق تهران، تحقیقات پلیس جنایی تهران آغاز شد.
 

 تیم جنایی در زیرزمین مشاور املاک با جسد مرد میانسال ناشنوایی مواجه شدند که به کام مرگ فرو رفته و صورتش بخاطر برخورد با گاز پیک‌نیکی سوخته شده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد متوفی آبدارچی بوده و آخرین‌بار قصد داشته تا برای کارمندان چای فراهم کند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مرد ناشنوا به قصد فراهم کردن نوشیدنی به زیرزمین آمده، اما هنگامی که داشته چای را فراهم می‌کرده، ناگهان سکته کرده و با صورت روی گاز پیک‌نیکی افتاده است که همین باعث شده تا صورتش دچار سوختگی شود.

پس از پایان تحقیقات میدانی در زیرزمین مشاور املاک، ماموران پلیس ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته موجود، بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده ادامه دارد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری