بازدید 5713
۴

جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر از اراذل و اوباش که در خیابان انقلاب با استفاده از قمه شهروندی را مجروح کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۴۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲ 28 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سرهنگ سعید راستی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: هفتم ادیبهشت ماه، جراحت شهروندی در پی درگیری یک اراذل و اوباش در محدوده خیابان "انقلاب" تهران به ماموران پایگاه سوم سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام شد و بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت متهم با استفاده از سلاح سرد قمه قدرت نمایی و پس از جراحت شهروند از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی به انجام تحقیقات میدانی و شناسایی هویت و مخفیگاه متهم اشاره کرد و ابراز داشت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش در محدوده میدان نیلوفر تهران دشتگیر و به پایگاه سوم این این پلیس انتقال یافت.

سرهنگ راستی به معرفی متهم به مراجع قضائی اشاره و خاطرنشان کرد : پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با ارازل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
نتیجه و عاقبت بی حجابی و فساد همین است
مملکت تگزاسی شده!
اعدام
سلام و درود بر حافضان امنیت و آرامش دستتون درد نکنه اجر همه تون با خداوند متعال
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی