بازدید 5149
۶

بورل: خاورمیانه در لبه پرتگاه است

«جوزپ بورل» رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه به رادیو اسپانیایی «اوندا سرو» (Onda Cero) با اشاره به تحولات منطقه غرب آسیا گفت: ما بر روی لبه یک پرتگاهیم و باید از آن دوری کنیم.
کد خبر: ۱۲۳۲۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۵ 15 April 2024

 به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت، «خاورمیانه» در لبه پرتگاه قرار دارد.
 

 «جوزپ بورل» رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه به رادیو اسپانیایی «اوندا سرو» (Onda Cero) با اشاره به تحولات منطقه غرب آسیا گفت: ما بر روی لبه یک پرتگاهیم و باید از آن دوری کنیم.

رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا ادامه داد: ما باید روی ترمز بزنیم و دنده را عوض کنیم!

بورل گفت، انتظار حمله‌ای از سوی رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات ایران را دارد، اما امیدوار است که این مساله به تنش بیشتر منجر نشود.

رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا همچنین ادامه داد، یک اختلاف‌نظر فاحش در داخل ائتلاف جناح راستی اسرائیل بین افراط‌گرایان حامی اقدام تلافی‌جویانه خشن و یک فراکسیون میانه‌روتر و معقول وجود دارد.

یکشنبه روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از جمله شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

سپاه در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، تاکید کرد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدأ هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۶
مقداری هم به وضع بیچاره وبدبخت مردم کشورمان که از تورم وگرانی موجود آهی در بساط ندارند بگوئید فشار عصبی وعدم امید به آینده آمار خود کشی وسکته ناشی از نامیدی بین جوانان موج میزند مردمی که هرروز ارزش دارائی خودرا از دست میدهندوبه فقرا و به هجوم آورندگان به صندوق های زباله پناه میبرند خدا حاکمان فعلی ایران را بخاطر کوتاهی در امر معیشت مردم نخواهد بخشید نحوه مدیریت کشور اصلا خوب نیست وهر روز به تعداد فقرا افزوده میشود مردم هم برای گذران زندگی مثل جنگل بجان همدیگر افتاده و بیکدیگر ظلم واجحاف میکنند
اگر نگران اوضاع خاورمیانه هستید،دست از حمایت از اسراییل بردارید و او را ملزم به رعایت قوانین بین المللی کنید
الان وقته میدان داری ایرانه و به دنیا ثابت کنه که ایران امپراتوری اسلامی دنیاست
به معنی واقعی باید عمل بشه .
یکبار شد به اشبتاه خودتان صاقادنه اعتراف کنید. نه متعهد نه صادق
??
ما هیچ تعارفی با دشمنان نداریم زدید می زنیم اگه مردید بیاید روی زمین بجنگید این شما نبودید با نهایت بزدلی در کشوری ضعیف از ترس بخودتون پوشک می بستید شما مرد جنگ نیستید نامرد جنگید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست