بازدید 1441

مطهری: می‌توانیم سرزمین‌های اشغالی را شخم بزنیم

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی در چند سال گذشته چندین فرمانده نیروی قدس و دانشمند هسته‌ای را ترور کرده و باید انتقام سختی از این رژیم گرفته می‌شد، گفت: رژیم صهیونیستی باید بداند که ایران می‌تواند با توان بسیار بالایی سرزمین‌های اشغالی را شخم بزند.
کد خبر: ۱۲۳۱۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶ 14 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، علی مطهری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، با اشاره به حمله تلافی‌جویانه نیروهای مسلح ایران به سرزمین‌های اشغالی، گفت: عملیات بامداد امروز نیروهای مسلح غرور آفرین و قابل تحسین بود چرا موجب افزایش غرور و عزت ملی شد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در چند سال گذشته چندین فرمانده نیروی قدس و دانشمند هسته‌ای را ترور کرده بود و باید انتقام سختی از این رژیم گرفته می‌شد، تصریح کرد: پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی، مطابق قوانین بین‌المللی و حقوق مشروع نظام جمهوری اسلامی ایران بود؛ سپاه پاسداران بامداد امروز با این عملیات انتقام مردم مظلوم غزه را هم از رژیم صهیونیستی گرفت و باعث خوشحالی و امیدواری در جبهه مقاومت شد.

مطهری با بیان اینکه، انتظار می‌رود همه کشورهای اسلامی از ایران به دلیل مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کنند، تصریح کرد: اگر رژیم صهیونیستی اقدام دیگری علیه ایران و منافع ایران بکند، باید این‌بار با پاسخ بسیار شدید مواجه شود؛ رژیم صهیونیستی باید بداند که ایران می‌تواند با توان بسیار بالایی سرزمین‌های اشغالی را شخم بزند و اگر این رژیم دنبال ماجراجویی باشد، ایران باید از فرصت استفاده و ضربه نهایی را به رژیم صهیونیستی وارد کند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از سال ۱۹۷۳ که مصر و سوریه به رژیم صهیونیستی حمله کردند، هیچ کشور دیگری به اسراییل حمله نکرده بود و این ذهنیت که کسی نمی‌تواند به سرزمین‌های اشغالی حمله کند در حال تقویت بود که ایران این ذهنیت را از بین برد، گفت: ایران ثابت کرد که شجاعت لازم را برای مقابله با رژیم صهیونیستی را دارد و آنچه درباره توان نظامی این رژیم گفته می‌شود، بلوف است.

وی، عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی را یک نطقه عطف در تاریخ فلسطین دانست و گفت که ایران معادله مواجه و مقابله با رژیم صهیونیستی را ارتقا داده است و رژیم صهیونیستی دیگر هیچ وقت به شرایط قبل از طوفان الاقصی باز نخواهد گشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار