بازدید 10759
۹

واکنش مجلس به حمله موشکی ایران به اسرائیل

امروز یکشنبه (۲۶ فروردین ۱۴۰۳) نشست غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان مجلس برگزار و جزئیات حمله موشکی ایران به اسرائیل بررسی شد.
کد خبر: ۱۲۳۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴ 14 April 2024

به گزارش تابناک، نشست غیرعلنی مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه (۲۶ فروردین ۱۴۰۳) برگزار شد و رئیس مجلس در ابتدای این جلسه با اشاره به حمله  موشکی ایران به اسرائیل بیان کرد: سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی محکم و درس آموز بود، پاسخ پشیمان کننده مدافعان ملت ایران، دل هر ایرانی را شاد کرد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی از این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت و در این زمینه نطق کردند.

یکی از نمایندگان در مجلس خاطرنشان کرد: ضمن عرض خدا قوت به قهرمانان میهن، سپاه عزیز و نیروهای مسلح به خاطر تنبیه رژیم کودک کش و خون ریز رژیم صهیونیستی، به سران این رژیم می‌گوییم که این سیلی اولین سیلی است و اگر دست از پا خطا کنند، حتماً سیلی محکم‌تری دریافت می‌کنند و پاسخ طراحی شده ایران کوبنده‌تر خواهد بود.

یکی دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با قدردانی از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی گفت: بامداد امروز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ دندان شکنی به رژیم صهیونیستی داد و اعلام کرد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حامی مستضعفان است.

همچنین دیگر نماینده مجلس شورای اسلامی با قدردانی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد، جمهوری اسلامی ایران طبق این اصل از امنیت خود به صورت مشروع دفاع کرد که این اتفاق مبارک را به فرماندهی کل قوا و مردم عزیز ایران تبریک عرض می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۹
خوب بود و بی جواب نباید می ماند
در صورت تشدید جنگ از کلاهک های سمی و شیمیایی استفاده کنید که در صورت هدف قرار گرفتن توسط پدافند سموم در فضای اسراییل پخش بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
تکبیر
سپاهیان اسلام دل ما را شاد کردند. خداوند روز قیامت دل همشون رو شاد کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
خدا قوت
اسرائیل نقطه زنه باید مراقب باشن
جوجه را آخر پاییز میشمارند
این حمله هم کاملا نشان دهنده ی قدرت ایران و سپاه جمهوری اسلامی است.تعداد کشته قطعا ملاک نیست و ایران همچون گذشته تاکید بر عدم حمله به غیر نظامیان داره و در این حمله هم موشک های نقطه زن ایران دقیقا به مواضع مهم نظامی اسرائیل اصابت کرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
جدی میفرمایید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست