بازدید 5262
۲

افزایش قیمت بنزین صحت دارد؟

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، گفت: ما در برنامه هفتم محدودیت‌هایی برای افزایش قیمت سوخت گذاشتیم که حتما دولت هم خلاف برنامه هفتم عمل نمی‌کند.
کد خبر: ۱۲۳۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱ 13 April 2024

 به گزارش تابناک به نقل از برنا، محسن زنگنه با بیان اینکه حذف کارت سوخت جایگاه‌ها از قاچاق جلوگیری می‌کند، اظهار داشت: افزایش قیمت بنزین شایعه است.
 

 وی در مورد حذف کارت سوخت جایگاه‌ها، گفت: زمانی که کارت‌های بنزین در دهه ۸۰ طراحی شد اهدافی را سیاستگذار دنبال می‌کرد که از این طریق اطلاعاتی را از مصرف بنزین داشته باشد و بتواند مصرف سوخت را در کشور مدیریت کند و از طرف دیگر جلوی قاچاق سوخت را بگیرد. اگر همه بنزین مصرفی فرد از طریق کارتش استفاده شود امکان قاچاق سوخت هم منتفی می‌شود.

وی اظهار کرد: متاسفانه دولت بعدی که آمد کارت‌های بنزین را کنار گذاشت و افراد به راحتی می‌توانستند بنزین بزنند و در همین زمان کارت جایگاه‌ها نیز تعریف شد و بعد از این اطلاعاتی از حوزه مصرف سوخت در کشور نداریم. ممکن است با همین کارت جایگاه‌ها یک فرد در یک روز ده بار سوخت گیری کند که همین مشکلاتی را ایجاد کرده است.

زنگنه بیان کرد: اصل این نظر که کارت جایگاه‌ها را جمع کنیم اتفاق خوبی است و ارتباطی به افزایش قیمت ندارد و از طرف دولت باید صدور کارت المثنی را سرعت بدهد.

وی در مورد احتمال افزایش قیمت بنزین نیز، گفت: ما در برنامه هفتم محدودیت‌هایی برای افزایش قیمت سوخت گذاشتیم که حتما دولت هم خلاف برنامه هفتم عمل نمی‌کند و‌ افزایش قیمت بنزین شایعه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲
افزایش از همین اخبار و شایعات آغاز می شود.
محدودیت‌هایی برای افزایش قیمت سوخت در برنامه هفتم وجود دارد!!!!!! پس افزایش قیمت وجود دارد فقط میزان آن مثلا محدود است. چقدر محدودیت؟؟؟ افزایش قیمت 10 درصد؟ 30 درصد؟ 90 درصد؟ 2 برابر؟ 4 برابر؟ 10 برابر؟ .......
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار