بازدید 2711

وفایی‌پور: مریض نمی‌شدم دولت‌بیکف را می‌بردم

چون بدنم افت کرده بود، نتوانستم زودتر استارت بزنم. همانطور که گفتم دو هفته تمرین نکردم. بدنم نمی‌کشید. اگر بدنِ سرحال مسابقات کشوری و جام یاشاردوغو را داشتم، با اختلاف بالا او را شکست می‌دادم
کد خبر: ۱۲۳۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲ 12 April 2024

هادی وفایی‌پور می‌گوید بیماری آنفلوانزا در دو هفته گذشته، باعث افت توان بدنی او و شکست مقابل دولت‌بیکف قزاقستانی شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دارنده مدال برنز وزن ۸۶ کیلوگرم قهرمانی آسیا می‌گوید اگر با بدنِ مسابقات کشوری‌ و جام یاشاردوغو در قهرمانی آسیا شرکت می‌کرد، با اختلاف بالا دولتبیکوف را می‌برد.

هادی وفایی‌پور بعد از کسب نشان برنز وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی آسیا، به بیماری‌اش در هفته‌های اخیر اشاره کرد و گفت: دو هفته پیش دچار آنفولانزا شدم و دو هفته خوابیدم. 6 کیلو از بدنم ریخت و دیگر بدنم برنگشت. نسبت به جام یاشاردوغو بدنم افت کرده بود و نتوانستم اول شوم و شرمنده مردم شدم.

وی درباره کشتی‌اش با عظمت دولت‌بیکوف قزاقستانی که خیلی دیر برای فن زدن و امتیاز گرفتن استارت زد و در نهایت باخت، تصریح کرد: چون بدنم افت کرده بود، نتوانستم زودتر استارت بزنم. همانطور که گفتم دو هفته تمرین نکردم. بدنم نمی‌کشید. اگر بدنِ سرحال مسابقات کشوری و جام یاشاردوغو را داشتم، با اختلاف بالا او را شکست می‌دادم. گاهی هم نمی‌شود که نمی‌شود که نمی‌شود.

کشتی‌گیر وزن 86 کیلوگرم همدانی گفت: این مسابقات قهرمانی آسیا مهم‌ترین و معتبرترین مسابقه‌ای بود که در آن شرکت کردم و اگر این بیماری نبود، خیلی بهتر می‌توانستم نتیجه بگیرم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار