بازدید 1694

پیام تسلیت قالیباف به اسماعیل هنیه

رئیس مجلس شورای اسلامی در پی شهادت سه تن از فرزندان رئیس دفتر حماس در پیام تسلیتی گفت: رژیم صهیونیستی با ارتکاب این جنایت ددمنشانه و هولناک ثابت کرد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد انسانی و حقوق بین‌الملل ندارد.
کد خبر: ۱۲۳۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸ 11 April 2024

به گزارش «تابیناک» به نقل از ایرنا، محمدباقر قالیباف در پی شهادت سه تن از فرزندان اسماعیل هنیه رئیس دفتر حماس در پیام تسلیتی گفت: خبر شهادت سه تن از فرزندان رشید جناب‌عالی و تعدادی از اعضای خانواده ایشان در پی ترور هدفمند رژیم جنایتکار صهیونیستی به اردوگاه الشاطی، موجب تأسف و تألم عمیق اینجانب گردید.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این پیام افزود: این جنایت؛ بار دیگر چهره واقعی و سفاک این رژیم کودک کش را بر جهانیان نمایان ساخت. رژیم صهیونیستی در تداوم جنایات ننگین خود در حق ملت مظلوم فلسطین، با ارتکاب این جنایت ددمنشانه و هولناک، یک بار دیگر خوی درندگی و سبعیت خود را آشکار ساخت و ثابت کرد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد انسانی و حقوق بین‌الملل ندارد.

قالیباف در این پیام خاطرنشان کرد: اینجانب ضمن ابراز همدردی با ملت مبارز و مظلوم فلسطین و مجاهدان جبهه مقاومت، این مصیبت را به جناب عالی تسلیت عرض نموده و برای این شهدای بزرگوار و تمام شهدای جبهه مقاومت رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست