بازدید 4486
۸
رئیس کشتی ایران، پشت عبدالرشید سعدالله‌اف درآمد

نامه عجیب دبیر در حمایت تانک روس‌ها

کد خبر: ۱۲۳۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳ 08 April 2024

در پی تصمیم ناگهانی IOC در خصوص عدم صدور مجوز به عبدالرشید سعدالله‌یف قهرمان چندین دوره کشتی آزاد المپیک و جهان از روسیه، علیرضا در نامه‌ای به رئیس اتحادیه جهانی، اظهار ناراحتی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا دبیر در نامه خطاب به نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی نوشت: بر این باور هستیم که تصمیم کمیته بین‌المللی المپیک در مورد سعدالله‌یف، قطعا دخالت دادن سیاست در ورزش محسوب می‌شود و هیچ دلیل منطقی برای این محرومیت وجود ندارد، چراکه ورزشکاران نیز درست به مانند همه مردم این حق طبیعی را دارند که از کشور و مردم خود حمایت کنند.

رئیس فدراسیون کشتی تأکید کرد: از اتحادیه جهانی کشتی انتظار داریم که تمام تلاش خود را برای لغو این محرومیت انجام دهد، این کشتی گیر که یکی از مفاخر این رشته ورزشی محسوب می‌شود، در رقابت‌های المپیک پاریس حضور داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۸
دبیر نشان داد فرد بزرگ منشی است
این چرا اینقدر جوگیر هست ؟ خیال میکنه باید از ارباب پوتین طرفداری کنه تا بیشتر رییس بمونه ؟
بهتره این انرژی رو صرف ورزشکارهای وطنی کنه
آقای دبیر با این نامه از آرمان فلسطین و آرمان ابرقدرتی روسیه و چین دفاع کردند و کارشان مورد تایید مردم هست. ما مردم چیزی مهمتر از جایگزین کردن چین و روسیه به جای آمریکا نداریم
آفرین، این یک تصمیم درستی هست
خب دبیره دیگه!!!!!!
الهی .......دلسوز روسیه شده................................................
آقای دبیر مصداق بارز ((((((((((( دیگ به دیگ میگه روت سیاه))))))))))) کشور ما بازیکنان ملی را از مسابقه با رژیم نامشروع اسراییل منع میکند!!!!!!!!!!! بعد شما از ملی پوشان کشتی کشور روسیه که دنیا متهم کرده به کشور متخاصم !!!!!!!!حمایت میکنی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم