علیرضا پناهیان در اظهاراتی عجیب پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) را گوشت تلخ خواند و تعابیر عجیبی نظیر خشونت به امام اول شیعیان با استناد به روایاتی که مشخص نیست تا چه میزان محکم و معتبر است، نسبت داد. اظهارات عجیب پناهیان را میبینید و میشنوید.
تا الان که یه چیز دیگه میگفتن ،کلا ری استارت شدیم به تنظیمات کارخونه
ناشناس
پیامبر معظم برای خودشان باند درست نکردند ولی شما و همفکرانتان در باندبازی چیزی کم نگذاشتید!!
ناشناس
شماها که اون زمان نبودید، شاید واقعیت رو گفته باشه
ناشناس
اگر پناهیان یک چنین حرفی درباره یک مرجع تقلید میزد تا الان فریاد وااسلاما از حوزه برمیخاست اما نسبت
دادن چنین تعبیرات و انحرافاتی آشکا ر به پیامبر و امام علی باعث هیچ واکنشی از سوی حوزه علمیه و علما نمی شود
ناشناس
کافیست این حرف رو اصلاح طلبها یا سروش و مهاجرانی میگفتن اونوقت دادستانها و کفن پوشان رگ گردنشون حسابی باد می کرد.
Ali
اگه صحبت کامل گذاشته بشه بهتره
چون ایشون صحبت یک دقیقهای نکرد
محسن
واقعا؟؟؟ ما باید شکرگزار نعمت وجود حاج آقا پناهیان باشیم. کور باشه اون چشمی که این نعمتو نبینه
ناشناس
بیشترین گرفتاری شخص در اون دنیا به خاطر زبان هست. البته در زمان ما انگشتان دست تأثیر کمتری شاید نداشته باشه!!
خصوصا وقتی رسانه ای در اختیارت باشه و سخنان بقیه رو تحریف کنی و موجب سوء ظن بقیه نسبت به فردی بشی.. کاش ذره ای وجدان و خداترسی در وجود عده ای بود. کاش
محمدحسین MZz
من برای شمایی متاسفام که نمیتونید واقعیت های جهان اسلام رو درک کنید. بله پیامبر و امیرالمؤمنین اگر در مقابل عدالت و پایداری اسلام خشونت به خرج نمیدادن الان اسلامی نبود!! پیامبر مهربان ترین بودند اما در زمانی که باید هم خشونت شدید و به موقعی داشتن چرا نمیفهمید این برای حفظ اسلام لازم بوده؟؟ امام زمان بخاطر همین تعصبات الکی ظهور نمیکنن
ناشناس
چرا حرفهای ایشان را تقطیع می کنید
ناشناس
چرند رو شما میبافی که بدون هیچ اطلاعی از تاریخ اسلام نظر میدی . برو دنبال بازیت
ناشناس
۱۴:۲۴
برادر، هیچ کس ۱۰۰ سال قبل خودشو ندیده، چه برسه به هزار سال. اما یه چیزی هست به اسم تاریخ. بخونی بد نیست
مهسا نیک آبادی
پناهیان خیلی هم خوبه سخنرانیاشم ب دل میشینه اونم دیدم حتمن ی تعبیری داره والا
مصطفی
صحبت تقطیع شده فرد رو بخش می کنید و نتیجه گیری هم میکنید؟ آره خب طیف وسیعی از مخاطبین شما افرادی نیستن که دم سحر مستقیم حرف این بنده خدا رو گوش کرده باشن. داره نظر مخالفین رو درباره امام علی و پیامبر میگه، نظر حسودها رو، بترسید از خدا
زن ایرانی
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
این آقا با چه پشتوانهای جرأت میکند با ادبیاتی سخیف و بیادبانه درباره پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) صحبت کند. به خودشان حق میدهند هر مدل دوست دارند صحبت کنند، کسی هم حق ندارد اعتراض کند.
ایشان خود را نماینده خدا روی زمین می داند؟ حرفی بود؟
ناشناس
ای بابا!اینها مدعی هستند که از خدا نمایندگی دارن که درباره همه عالم و آدم آز جمله درباره پیامبران و ائمه و ..احکام ادیان صحبت کنن
ناشناس
چرا دادستان ویژه روحانیت با این آدم برخورد نمی کنه؟! اگر کسی در فضای مجازی این رو می گفت به همه چی متهم میشد!
ناشناس
فقط ایم نیست علم الهدی و امام جمعه اصفهان و چند نفر دیگه هم هستند
نماینده تام الختیار خداوند در روی زمین
و نماینده تام الختیار شیعیان جهان
ناشناس
شما به چه دلیل بدون اینکه در جریان مطالب گفته شده باشی اینطور به شخصی حمله میکنی؟!
شیعه
به پشتوانه فریبهای شیطان که سخنانش سخیفش را در نظرش شیرین وزیبا جلوه داده است م
من اشتباها منفی را زدم ونتوانستم پاکش کنم در حالی که حرفت درسته
ناشناس
صحبت هایشان را کامل گوش بدید
ناشناس
۰۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
ساندیس بنوش
ناشناس
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
بله دقیقا همینه حتی برای پیامبر گرامی هم نسخه میپیچیم که چرا برخورد نمیکردند .........خب مشخصه که این افراد نتوانستند ذات دین و مذهب رو درک کنند برای همین بجای یک خواننده متعهد برای تبلیغ کارشون میرن سراغ تتلوی معلوم الحال ....
انسان ها ذات خود را بروز خواهند داد. گرچه بعداً به توجیه روی آورند.
أَمْ حَسِبَ اَلَّذِينَ فِي قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ أَنْ لَنْ يُخْرِجَ اَللّٰهُ أَضْغٰانَهُمْ ﴿۲۹﴾ سوره محمد
آیا کسانى که در دلهایشان مرضى هست، پنداشتند که خدا هرگز کینهء آنان را آشکار نخواهد کرد؟
تعبیر گوشت تلخ و حتی خشن با معنای عربی تطابق ندارد و انتخاب این معنی کج سلیقگی است. معنای آن استواری و پابرجایی است.
أمين الإسلام فضل بن حسن طبرسىّ نيز به همين لفظ روايت كرده و گفته است كه: ارْفَعُوا ألْسِنَتَكُمْ مِنْ شَكَايَةِ عَلِىٍّ فَإنَّهُ خَشِنٌ فى ذَاتِ اللهِ1.
و ابن هشام آورده است كه: فَقَامَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ [وآله] وَسَلَّمَ فينَا خَطِيباً؛ فَسَمِعْتُهُ يَقُولُ: أيُّهَا النَّاسُ! لاَ تَشْكُوا عَلِيّاً، فَوَاللهِ إنَّهُ لأخْشَنُ فى ذَاتِ اللهِ - أوْ فى سَبيلِ اللهِ - مِنْ أنْ يُشْكَى.2
«رسول الله صلّى الله عليه و آله و سلّم در ميان ما به خطبه برخاست، و من شنيدم كه مىگفت: اى مردم! از على شكايت مكنيد! سوگند به خدا كه حقّا او در ذات خدا - يا در راه خدا - استوارتر و محكمتر و پا برجاتر است از آنكه مورد شكوه و گلايه قرار گيرد»!