بازدید 1774

دانشجویان فردا به دیدار رهبر انقلاب می‌روند

دیدار ماه مبارک رمضان رهبری معظم انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف فردا برگزار می شود.
کد خبر: ۱۲۳۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰ 06 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر انقلاب، دانشجویان تا روز پنج شنبه ۹ فروردین ماه سال جاری فرصت داشتند برای حضور در دیدار رمضانیه با رهبر انقلاب ثبت نام کنند.

دانشجویان می توانستند با ثبت‌نام در سایت didar.nahad.ir و پاسخ به پرسش «اگر شما در دیدار دانشجویی فرصت صحبت با رهبر انقلاب اسلامی را داشتید، مهم‌ترین نکته‌ای را که با ایشان در میان می‌گذاشتید چه بود؟»به قید قرعه در دیدار رمضانیه دانشجویان با رهبر انقلاب حضور خواهند داشت.

همزمان با نزدیک شدن به سنت هر ساله دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با فعالان دانشجویی دانشگاه ها، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در نظر دارد، مجموعه از نکات و مطالب، سوالات، پیشنهادات و ایده های موثر ناظر به دانشگاه و فضای عمومی جامعه را در قالب سامانه دیدار جمع آوری نموده و به طور مکتوب به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی منعکس نماید.

در این راستا و با توجه به استقبال گسترده و هرساله از این دیدار، از دانشجویانی که در این طرح مشارکت داشته باشند با قید قرعه جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل آمده و نتیجه از طریق پیامک به اطلاع خواهد رسید و این دیدار فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار