بازدید 4777
۲

دستگیری عضو ارشد داعش در ماهدشت کرج

سخنگوی پلیس از اجرای عملیات گسترده واحد ضد تروریسم سازمان اطلاعات فراجا و دستگیری چندین عضو گروهک تروریستی داعش در استان البرز خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۰۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰ 06 April 2024

به گزارش «تابناک»، مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز روز شنبه به نقل از سردار "سعید منتظرالمهدی" از دستگیری "محمد ذاکر" مشهور به "رامش" عضو ارشد و سرتیم عملیات تروریستی داعش در ماهدشت کرج توسط سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز خبر داد.

سخنگوی پلیس در تشریح جزئیات این عملیات بیان داشت: در پی اشراف اطلاعاتی و گسترده سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز و همراهی و همکاری در شناساییی تروریست‌ها توسط شهروند مسئولیت پذیر طی تماس به موقع با پلیس ۱۱۰ موفق به دستگیری عضو ارشد داعش با هویت "محمد ذاکر" مشهور به "رامش" و ۲ نفر دیگر از واحدهای تروریستی این گروهک شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: این افراد طی ۲ عملیات جداگانه در تور اطلاعاتی پلیس قرار گرفته و در تیراندازی به خودروی آنان سه نفر مورد اصابت گلوله و دستگیر شدند.

وی اظهار کرد:  این افراد قصد عملیات انتحاری در عید فطر را داشتند.

سخنگوی پلیس گفت: همچنین ۸ نفر از همراهان تروریست ها نیز دستگیر که خبرهای تکمیلی در خصوص نحوه اقدامات و ارتباطاتِ این تیم تروریستی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲
چرا تروریست‌ها فقط از ایران و عراق سر در میارن غیر لز این است که از اطرف اسراییل جنایتکار و آمریکا مأموریت دارند؟
میشه لطف کنید برای بازجویی بفرستیدشان به روسیه؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست