بازدید 2529
۵

تعرفه‌های اعلام شده پزشکان عمومی مورد تأیید نیست

­سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تعرفه‌های اعلامی معاینه پزشکان عمومی مورد تأیید وزارت بهداشت نیست و تعرفه مذکور متعاقبا از سوی این وزارتخانه اعلام می‌شود.
کد خبر: ۱۲۳۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۰ 06 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما: پدرام پاک آیین افزود: بیشترین افزایش تعرفه خدمات درمانی، تشخیصی و پزشکی با هدف تأمین هزینه‌های مراکز درمانی و ماندگاری پزشکان در بخش دولتی به میزان ۳۵ درصد در دولت سیزدهم و در سال ۱۴۰۳ صورت گرفته که اعم از هزینه‌های خدمات بیمارستانی و سهم پزشکان است.

وی افزود: سهم پزشکان (شامل جزء حرفه‌ای و حق ویزیت) هنوز از سوی دولت ابلاغ و اعلام نشده و ارقام اعلام شده در رسانه‌ها و فضای مجازی فاقد اعتبار است.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: محاسبه تعرفه خدمات درمانی و تصویب آن در دولت با رویکرد تعادلی مبنی بر حمایت از سبد معیشتی مردم، تأمین حق جامعه در دسترسی آسان و ارزان به خدمات درمان و ماندگاری پزشکان در بخش دولتی صورت گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۵
افزایش حقوق کارگران بغیر از حداقل بگیران بیست و دو درصد است پس چرا و چطور می خواهند خدمات پزشکی را سی و پنج درصد افزایش دهند
بیجا فرمودین که میگوئید مورد تائید تان نیست . تعرفه را اعلام کرده و جا انداخته اید حال تائید نمیکنید ؟ که چه شود بیمار و دکتر با هم دست به یقه شوند ؟!
خب پدرام جون 20 روزه نتونستید اعلام کنید؟ طبق اعلام بانک مرکزی 48 درصد تورم داشتیم(که همه میدانند خیلی بیشتراست) زودتر اعلام کنید مردم وپزشکان را ازبلاتکلیفی خارج کنید.ضمنا اگر با سال 96 مقایسه کنیم قیمتهای عمومی حدود 25 برابر ولی ویزیت پزشکان حدود4 برابرشده .یعنی الان قیمت ویزیت یکششم سال 96 است.که ضرر مادی اش مال پزشکان وضرر عملی اش مال بیماران است که کیفیت معاینه بشدت پایین امده است.
فقط مافیا پزشکی موفق هست در ایران
وقتى دولت در اعلام يك تعرفه ناتوان است وتعلل ميكند فضاى مجازى اعلام تعرفه ميكند يك اعلام تعرفه كه ارتباطى به تحريم ندارد فقط فقط فشل بودن وزارتخانه است وبس
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار