بازدید 2922

وزیر جنگ رژیم اسرائیل: برای هر تهدیدی آماده‌ایم

در پی حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق و همزمان با تهدیدهای ایران برای گرفتن انتقام، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد ارتش برای هر نوع سناریو و تهدیدی آماده است.
کد خبر: ۱۲۳۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰ 04 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در یک سخنرانی در پایان یک تمرین آموزشی برای بررسی آمادگی جبهه داخلی غیرنظامیان در استان حیفا در شمال فلسطین اشغالی مدعی شد: آمادگی خود را افزایش می‌دهیم و در عین حال دامنه اقدامات خود را علیه حزب‌الله و علیه سایر نهادهایی که ما را تهدید می‌کنند، گسترش می‌دهیم و به دشمنان خود در سراسر خاورمیانه حمله می‌کنیم.

به نوشته روزنامه «یسرائیل هیوم»، گالانت درباره جنگ احتمالی با حزب‌الله لبنان گفت: وقتی به جنگ با حزب‌الله رسیدیم، باید تلفات و خساراتی که به سرزمین‌های ما وارد می‌شود، تا حد امکان کم باشد و میزان خسارات وارده به طرف آنها نیز تا حد ممکن زیاد باشد. وی در عین حال افزود تل‌آویو خواهان جنگ با لبنان نیست.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بروز جنگ با حزب‌الله را چالشی سنگین برای این رژیم و یک فاجعه برای حزب‌الله و لبنان دانست.

از زمان حمله رژیم صهیونیستی به غزه، درگیری‌ها میان مقاومت لبنان و رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی ادامه دارد و مقاومت لبنان اعلام کرده تا زمان توقف جنگ غزه در همبستگی با ملت فلسطین به حملاتش علیه مواضع رژیم اشغالگر ادامه می‌دهد.

گالانت همچنین به تهدیدهای فزاینده ایران پس از حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت هفت تن از مستشاران ایرانی پرداخت و گفت: ما باید برای هر سناریو و هر تهدیدی، در برابر دشمنان نزدیک و دور، هوشیار و آماده باشیم.

وی ادعا کرد: ما می دانیم که چگونه از شهروندان اسرائیل محافظت کنیم و چگونه به دشمنان خود حمله کنیم و متعهد هستیم که چه در ارتش اسرائیل، چه در سیستم امنیتی و چه در حوزه مدنی آماده باشیم.

تهدیدهای جمهوری اسلامی ایران درباره گرفتن انتقام از رژیم صهیونیستی بابت حمله به کنسولگری ایران در دمشق، تل‌آویو را دچار وحشت کرده است تا جایی که رسانه‌های صهیونیستی گزارش کردند ارتش رژیم صهیونیستی نیروهای ذخیره خود را برای کار در سامانه‌های پدافند هوایی فراخوانده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست