بازدید 3788

گلزنی شهاب؛ انتقام یک پرسپولیسی از کاشیما

فوکوئوکا دقیقه 52 روی ارسال دایکی میا از جناح چپ زمین و ضربه سر دیدنی شهاب زاهدی به گل اول بازی دست پیدا کند و قهرمان ۲۰۱۸ آسیا را شکست داد
کد خبر: ۱۲۳۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴ 03 April 2024

شهاب زاهدی در سومین بازی با پیراهن فوکوئوکا هم موفق به گلزنی شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهاجم پیشین پرسپولیس که در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی راهی لیگ ژاپن شد، بعداز پاس گل در بازی نخست، طعم گلزنی مقابل اوراواردز قهرمان آسیا را در دومین تجربه خود چشید که روی حرکتی انفرادی و شوت از راه دور رقم خورد، اما امروز در سومین بازی خود نیز گلزنی کرد.

قربانی تازه شهاب زاهدی، کاشیما آنتلرز است که با تک گل مهاجم ایرادی بازنده زمین را ترک کرد. کاشیما همان تیمی است که پنج سال پیش پرسپولیس را در فینال لیگ قهرمانان آسیا مغلوب کرد تا سرخپوشان از تجربه نخستین قهرمانی یک تیم ایرانی در این جام معتبر ناکام بمانند.

تیم فوتبال آویسپا فوکوکا در حالی که برای دومین مسابقه پیاپی شهاب زاهدی را به‌عنوان تک مهاجم در ترکیب اولیه داشت، از ساعت 13:30 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه بست دِنکی مقابل تیم رده چهارمی کاشیما آنتلرز قرار گرفت تا یکی از دیدارهای هفته ششم جی لیگ ژاپن را انجام بدهد.

فوکوکا که نیمه دوم را بهتر شروع کرده و با تشویق پرشور هوادارانش تهییج شده بود، پس از حملات پیاپی موفق شد در دقیقه 52 روی ارسال دایکی میا از جناح چپ زمین و ضربه سر دیدنی شهاب زاهدی به گل اول بازی دست پیدا کند و پیش بیفتد.

شهاب زاهدی در حالی که 73 دقیقه در زمین بود و دو شوت در چارچوب داشت و یک گل دیدنی هم زد، آمار 36 لمس توپ، دو دریبل موفق، 10 پاس صحیح، سه برتری در دوئل‌های زمینی، یک پیروزی در نبرد هوایی، یک بار گرفتن خطا و دو پاس کلیدی را به ثبت رساند تا بهترین بازیکن زمین هم شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار