بازدید 6487

تمجید ژاپنی ها از لژیونر ایرانی

یک سایت ژاپنی در گزارشی به تیم آویسپا فوکوئوکا پرداخت و از شهاب زاهدی بازیکن ایرانی این تیم تمجید کرد.
کد خبر: ۱۲۲۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵ 02 April 2024

به گزارش تابناک به نقل از مهر، شهاب زاهدی که در ابتدای فصل از تیم پوشکاش آکادمیا مجارستان راهی پرسپولیس شده بود توانست در نیم فصل اول برای سرخ‌ها، ۶ گل به ثمر برساند و عملکرد خوب او مورد توجه باشگاه آویسپا فوکوئوکا ژاپن قرار گرفت و پیشنهادی را برای جذب این بازیکن ارسال کردند که با موافقت او همراه شد و طی چند جلسه با مدیران باشگاه پرسپولیس توانست رضایت نامه خود را با پرداخت مبلغی و همچنین بخشیدن مطالبات باقی مانده خود دریافت کند.

زاهدی پس از حضور در فوکوئوکا توانست خیلی زود رضایت سرمربی تیم خود را کسب کند و در ترکیب این تیم برابر اوراواردز قرار گرفت و توانست تک گل تیمش را به زیبایی و از بیرون محوطه جریمه وارد دروازه حریف کند.

سایت «footballchannel» در گزارشی به تیم آویسپا فوکوئوکا پرداخته و در آن از شهاب زاهدی بازیکن ایرانی و جدید این تیم تمجید کرده است. این سایت در خصوص زاهدی نوشته است: مهاجم ۲۸ ساله ایرانی به دلیل شوت‌های از راه دوری که می‌زند بسیار جذاب است. او در بازی پنجم تیم خود توانست با شوتی زیبا دروازه حریف را باز کند، اگر چه او قدرت بدنی خوبی ندارد اما در لحظه می‌تواند تصمیمات خیلی خوبی را بگیرد و انتظار می‌رود که او بتواند در دیدارهای بعدی درخشان ظاهر شود.

 منبع: مهر

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار