بازدید 2185
۳

کارت‌های آزاد سوخت در جایگاه‌ها حذف نشد

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: وضعیت کارت‌های سوخت اضطراری در جایگاه‌ها با توجه به قانون بودجه ۱۴۰۳ محدود خواهد شد اما این به معنای جمع آوری کارت‌های اضطراری طی هفته جاری در جایگاه‌ها نیست.
کد خبر: ۱۲۳۰۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲ 03 April 2024

به گزارش «تابناک»، جعفر سالاری نسب در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر قانون اجرای بودجه ۱۴۰۳ اعلام کرد که وزارت نفت مکلف است حداقل ۹۰ درصد توزیع بنزین را توسط کارت شخص مردم انجام دهد، همچنین فراجا مکلف شده است مقدمات لازم را جهت تحویل یک هفته‌ای کارت به مردم فراهم کند.

وی افزود: کارت اضطراری برای جایگاه‌های سوخت کماکان تا تکمیل مقدمات وجود خواهد داشت.

او با تاکید بر اینکه مردم نگران سوخت‌گیری نباشند، چراکه هیچ مشکلی ایجاد نخواهد شد، افزود: تدابیر لازم برای صدور کارت سوخت شخصی درنظر گرفته شده است و زمان صدور و تحویل با همکاری فراجا به یک هفته کاهش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی تصریح کرد: این موضوع هیچ ارتباطی با افزایش قیمت و یا کاهش سهمیه بنزین ندارد و مردم به هیچ عنوان نگران این مساله نباشند.

وی اظهار کرد: صحبت امروز وزیر نفت در این راستا این بود که طی ۱۰ روز آینده اطلاع‌رسانی در این رابطه انجام و مقدمات کار را پیش خواهیم برد و حتما این طرح زمانی اجرایی می‌شود که توزیع کارت سوخت توسط فراجا انجام شده باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۳
باید از مسئولین و مقامات پرسید به چه دردی می خورید نه جلوی گرانی رو می تونید بگیرید نه ارزش پوب ملی رو می تونید حفظ کنید نه ..... حتی از پس قاچاقچیان سوخت هم برنمیاد که دارن کار خلاف انجام میدن.بهخ نظرم برای جلوگیری از قاچا ق سوخت هم عده ای رو مشخص کنید تا توی مسیرشون امر به معروف و نهی از منکر کنن یا حتی ازشون فیلم و عکس بگیرن شاید این کار ثمره ای داشته بشه
من به عنوان استاد دانشگاه می گویم باید قیمت بنزین جهانی بشه چیزی حدود دویست هزار تومان در هر لیتر، مردم ما باید یاد بگیرند از ماشین فقط برای کارهای ضروری استفاده کنند در خود آمریکا مردم با دوچرخه و یا پیاده سر کار می روند. ماشین فقط برای کارهای خیلی خیلی ضروری
بالاخره شد یا نشد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار