بازدید 1555

رسایی شانسی برای ریاست در مجلس دوازدهم ندارد

فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای قالیباف مدعی ریاست است، علاوه بر او، آقایان متکی و آقاتهرانی نیز مطرح هستند.
کد خبر: ۱۲۳۰۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴ 03 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از نامه نیوز، بعد از همه اتفاقات و مسائل پیش آمده در حوزه سیاست خارجی که حتما با تلاش مسئولان عالی کشورمان به بهترین و منطقی‌ترین شکل مدیریت خواهد شد؛ یکی از مهمترین موضوعات در سیاست داخلی نتیجه مرحله دوم انتخابات  و انتخاب رئیس مجلس آینده است.

سیدحسین نقوی حسینی در گفتگو با نامه نیوز درباره تأثیر نتیجه مرحله دوم انتخابات مجلس بر تعیین جریان اکثریت گفت: هنوز مشخص نیست کدام مجموعه اکثریت کرسی‌ها را در اختیار دارد، از آنجا که ۴۹ کرسی در دور دوم تعیین تکلیف می‌شوند، باید منتظر نتایج این انتخابات بود.

وی درباره گزینه های مطرح برای ریاست مجلس دوازدهم افزود: آقای قالیباف مدعی ریاست است، علاوه بر او، آقایان متکی و آقاتهرانی نیز مطرح هستند. مواضع و اظهار نظرها نشان می دهد که پایداری، شریان و مصاف عزم جدی دارند تا گزینه نزدیک به آنها بر کرسی ریاست مجلس آینده بنشیند.

این فعال سیاسی درباره دورخیز حمید رسایی برای تصدی کرسی ریاست مجلس، اظهار کرد: حمید رسایی شانسی برای ریاست در مجلس دوازدهم ندارد، حتی صحبت هایی درباره رد اعتبارنامه او این روزها مطرح می شود.

وی درباره احتمال ائتلاف پایداری و قالیباف برای انتخاب اعضای هیأت رئیسه مجلس و اداره کمیسیون های تخصصی ادامه داد: این امکان وجود دارد. البته در گذشته چنین نگاهی به پایداری وجود نداشت و همه تصور می کردند پایداری هر اتفاقی هم بیفتد روی اصول، ارزش ها و باورهای خود می ایستد ولو اینکه رأی کمی بیاورد اما امروز این ذهنیت از پایداری فرویخته است.

نماینده ادوار مجلس گفت: پایداری قبل از انتخابات خیلی ادعا کرد که براساس معیارها و ارزش های خود لیست مستقل می دهد و کاری با تعداد آرا ندارد اما هفته آخر برای کسب چند کرسی معامله کرد بنابراین این احتمال وجود دارد که با گرفتن ریاست برخی کمیسیون های تخصصی با آقای قالیباف کنار بیاید و از ریاست او حمایت کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار