بازدید 1161
۳

سردار رادان: کشته‌های تصادفات در مازندران کاهش یافت

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به اینکه استان مازندران نسبت به سال قبل در میزان تصادفات و کشته‌های جاده‌ای روند کاهشی داشته است، گفت: این مهم نشان می‌دهد این استان دچار یک انسجام مناسب در زمینه انتظامی و اجرایی دارد.
کد خبر: ۱۲۲۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸ 02 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار احمدرضا رادان ۱۳ فروردین در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: براساس ارزیابی‌های انجام شده به ترتیب مازندران، گیلان،  خراسان رضوی،  فارس واصفهان بیشترین مسافر را داشتند و مازندران همواره در راس بوده است که بیشترین تعداد مسافر با سکونت دائمی در این استان به ثبت رسید.

او افزود: با چنین حجم از مسافر در استان مازندران طبیعتا روند کار انتظامی هم افزایش پیدا می‌کند لذا از نادر سازمان‌هایی هستیم که در حالت آماده باش قرار داریم.

این مسئول تصریح کرد: در سال ۱۴۰۳ صیانت و معنویت با تمرکز بر قرآن و نهج البلاغه از برنامه‌های اصلی ما در استان مازندران است که سعی داریم حافظان قرآن و نهج البلاغه را در نیروی انتظامی افزایش دهیم و نهضت نهج البلاغه در نیروی انتظامی ترویج یابد.

سردار رادان افزود: به مقا معظم رهبری قول دادیم ظرف ۲سال و نیم آینده حدود ۱۰۰ هزار خانه سازمانی بسازیم که از نادر سازمان‌های مسلح هستیم خانه سازمانی بسیار کم دارد و ۷۰ الی ۷۵ درصد حقوق همکاران ما به اجاره خانه اختصاص پیدا می‌کند.

وی یادآور شد: سهم قابل توجهی برای استان مازندران در احداث خانه‌های سازمانی قائل شدیم چرا که معتقدیم منابع موجود در استان بویژه مولدسازی می‌تواند در احداث خانه‌های سازمانی کمک شایانی کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
خیر قربان هیچ انسجامی وجود نداشته.. وقتی ملت پول نداشتن برن مسافرت و کاهش محسوس در تعداد سفرها وجود داشته طبیعتاً آمار تصادف هم پایین می آید. البته شما رفت و آمد های تهران و کرج را می شمارید و جزو آمار مسافرت میگذارید.
توی مازندران از شذت ترافیک سرعت خودرو از 5 کیلومتر برساعت تجاوز نمی کند. اصلا چطور ممکن بود کسی کشته شود؟؟
الان باید به شما جایزه بدن؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست