بازدید 2670

اعتراض به گرانی پخش زنده فوتبال در اسپانیا

کد خبر: ۱۲۲۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵ 01 April 2024

«تماشای فوتبال در اسپانیا جیب ملت را خالی می کند!»، این گزارش امروز (دوشنبه) نشریه اسپورت کاتالونیا از قیمت های بالای تماشای پخش زنده مسابقات فوتبال در این کشور نسبت به سایر کشورهای اروپایی است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بر اساس گزارش رسانه اسپانیایی، به صورت میانگین هر فرد برای تماشای ماهیانه مسابقات فوتبال باید مبلغ 113 یورو را هزینه کند و این مبلغ حدود 8.2 درصد درآمد ماهیانه اش به شمار می آید.

یعنی با تبدیل این رقم به ریال؛ اگر دستمزد یک کارگر در اسپانیا ماهیانه 15 میلیون تومان باشد باید مبلغ یک میلیون و سیصدهزار تومانش را هزینه تماشای فوتبال کند که رقم بسیار بالایی به شمار می آید.

نشریه اسپورت می نویسد که مردم برای تماشای مسابقات فوتبال باید بیشترین هزینه را نسبت به دیگر کشورهای اروپایی پرداخت کنند و به همین خاطر «اسپانیا گران ترین فوتبال دنیا را دارد».

رسانه اسپانیایی گزارش می دهد که مردم انگلیس برای تماشای مسابقات فوتبال ماهیانه 84 یورو برای خرید از شبکه‌های فوتبال، هزینه می کنند که تنها 2.2 درصد از درآمد ماهیانه شان به حساب می آید.

مردم آلمان ماهیانه 49 یورو برای تماشای فوتبال هزینه می کنند که 4.1 درصد از درآمد ماهیانه آنها به شمار می آید. فرانسه و پرتغال هم به ترتیب ماهیانه 38 و 25 یورو برای تماشای فوتبال ماهیانه هزینه می کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست