بازدید 1437

بناهای تاریخی اصفهان ۱۳ فروردین تعطیل است

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از تعطیلی بناهای تاریخی استان در روز سیزدهم فروردین خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۹۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸ 31 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، حمیدرضا محققیان اظهار کرد: خوشبختانه در نوروز امسال شاهد استقبال گردشگران از بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان بودیم.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به‌قرار گرفتن در شب‌های قدر و انجام امور معنوی مربوط به این شب‌های عزیز در برخی جاذبه‌های فرهنگی و مذهبی در ایام شب‌های قدر برنامه‌های مختلف فرهنگی توسط ستاد هماهنگی خدمات سفر استان در حال برگزاری است.

وی افزود: با توجه به دستورالعمل‌های اتخاذشده در روز سیزدهم فروردین و هم‌زمان با ایام شهادت امیر مؤمنان (ع) بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان تعطیل است. بااین‌حال گردشگرانی که در اصفهان حضور دارند می‌توانند از محور گردشگری زاینده‌رود و پل‌های تاریخی و همچنین مجموعه جهانی میدان امام (ره) بازدید به عمل آوردند.

محققیان تصریح کرد: در روز سیزدهم فروردین و هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت علی (ع) در برخی بناهای مذهبی و تاریخی اصفهان همچون مسجد جامع عتیق آئین‌های سوگواری و مذهبی سنتی برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست