بازدید 59370
از فیفا تعجب می‌کنم، این که رویش بازی شد موکت بود

قلعه‌نویی: این بازی را با پاهای خون‌آلود بردیم

مچ و پای خیلی از بازیکنان ما به خاطر زمین خون‌آلود شد. هوا و بارندگی خوبی در این شهر وجود دارد، اما زمین چمن مصنوعی است و این خیلی باعث تعجب است. اگر چمن مصنوعی استاندارد بود باز قابل تحمل بود، اما این زمین مثل موکت بود
کد خبر: ۱۲۲۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸ 26 March 2024

قلعه‌نویی: این بازی را با پاهای خون‌آلود بردیم

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: زمین چمن مصنوعی ورزشگاه عشق‌آباد لذت فوتبال را گرفت و امیدواریم دیگر اجازه بازی در این زمین را ندهند.

به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار برابر ترکمنستان اظهار داشت: اجازه بدهید به تیم ترکمنستان به خاطر بازی خوبی که انجام داد، تبریک بگویم، این تیم سرمربی بسیار خوبی دارد. در عین حال باید بگویم این زمین (چمن مصنوعی ورزشگاه عشق‌آباد) لذت را از فوتبال گرفت و از AFC و فیفا تعجب می‌کنم که چطور اجازه دادند در این زمین بازی بین‌المللی انجام شود. این زمین لذت فوتبال را گرفت.

وی در ادامه افزود: دیروز وقتی زمین را دیدیم، مجبور شدیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم و بازیکنانی را که احتمال مصدومیت داشتند، در این بازی استفاده نکردیم. نکته تاریک این بازی زمین بود و بسیاری از مربیان مانند مانچینی به این نوع زمین‌ها انتقاد کرده‌اند. فیفا و AFC باید به این موضوعات رسیدگی کنند، چون چنین زمین‌هایی زیبایی را از فوتبال می‌گیرد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که «چند تن از این بازیکنان که امروز بازی کردند جزو بازیکنان اصلی تیم ایران بودند؟»، گفت: آنهایی که جزو 23 نفر هستند، بازیکن اصلی ما به حساب می‌آیند. برخی از این بازیکنان در تهران حضور داشتند و برخی در این بازی، ولی مسئله مهم این بود که دوباره از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم. می‌توانستیم با اختلاف دو سه گل به پیروزی برسیم و البته در دقایق آخر این احتمال وجود داشت بازی به تساوی کشیده شود. 

وی در خاتمه تصریح کرد: تیم ترکمنستان بازی خیلی خوبی انجام داد و به خوبی توپ را در زمین می‌چرخاند، اما زمین هم برای آنها هم دردسر داشت. شاید ترکمنستانی‌ها نسبت به ما بیشتر عادت داشتند، اما زمین کار را برای آنها هم سخت کرده بود. مچ و پای خیلی از بازیکنان ما به خاطر زمین خون‌آلود شد. هوا و بارندگی خوبی در این شهر وجود دارد، اما زمین چمن مصنوعی است و این خیلی باعث تعجب است. اگر چمن مصنوعی استاندارد بود باز قابل تحمل بود، اما این زمین مثل موکت بود و امیدوارم فیفا و AFC به این موضوع ورود کنند و دیگر اجازه ندهد در این زمین‌ها بازی انجام شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۳
گروهبان قندلی خودت که زخمی نشدی مواظب شکمت باش آن زخمی نشه
باز بهانه آوردن شروع شد
بارها عرض کردم امزر قلعه نویی مربیه بازیهای بین المللی و بزرگ نیست و باید سریعا از تیم ملی ایران اخراج شود
ضعیفی تیمت راگردن زمین چمن ننداز.دربرابرتیمهای بزرگترحرفی واسه گفتن نداری
تقصیر تو نیست تیم خوب بازی نمیکنه. بزرگای تیم بزرگی نکردن. حالا بزرگتر که بشن بزرگی میکنن! چه جوون گرایی کردی! دمت گرم. حالا مرحله بعدی خواهیم دید چه در انتظار تیم ملی ماست.
جای تعجب که تمام عقده های دنیا درایران بایدتخلیه شونداگراین زمین چمن درایران بودوقراربودبازی دراین زمین باشدفیفاوای اف سی هزاران حرف وحدیث ومفت میزدولی چون درترکمنستان بودهیچ اتفاقی نیفتاد
آخی،پاهاشون دودو شد چرا فرافکنی میکنید همین زمین هم برای آنها بود بگو بازی خوبی نکردید جرات داشته باش از مردم عذرخواهی کنید بازی کسل کننده ای داشتید،همین
سلام، از اینکه در مقابل تیم ترکمنستان بارها توپ در زمین ایران بین دو دفاع ردوبدل می شد حال ادم به هم خورد واقعا قلعه نوعی مربی در حد واندازه تیم ملی نیست....
حالا اینجوری که میگه نیست ایشان برا بد بازی کردن وگل نزدن بهانه داشته باشه این دفعه هم زمین اگر چمن طبیعی بود یک بهانه دیگه جور میکرد
ازبکستان تو همین زمین ۳تا به ترکمنستان زد گروهبان قندلی افتضاح بودید!
ازقصددراین زمین بازی انداختندتاتیم ایران رادراین زمین گرفتارکنندوبااین حربه توانستندبه هدف خودبرسندوایران شانس آوردکه بانتیجه حداقلی برنده اززمین بیرون آمد.عکس ساقهای خونی بازیکنان راشبکه ۳نشان داد.
باز اسم یه مربی بزرگ رو آورد ?
جدازمین افتضاح بود.همون اولش که زمینودیدم گفتم تواین زمین اصلانمیشه تاکتیک پیاده کرد فقط بدردبزن زیرتوپ میخورد.زمین افتضاح وتصویربرداری افتضاح باعث شده بودکه بازی راطوری ببینیم که انگاردوتاتیم محلی داشتن بازی میکردن.نچسب ترین بازی فوتبال که تماشاکردم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی