بازدید 2720

تهدید گانتس به خروج از کابینه رژیم صهیونیستی

رسانه های رژیم صهیونیستی یکشنبه شب گزارش دادند، بنی گانتس عضو کابینه جنگ این رژیم تهدید کرده است که اگر قانون جدیدی در مورد سربازی اجباری به شکل فعلی تصویب شود، کابینه را ترک خواهد کرد.
کد خبر: ۱۲۲۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۷ 25 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، بنی گانتس تهدید کرده است که اگر قانون جدید که یهودیان حریدی را از خدمت سربازی معاف می‌کند به تصویب برسد، کابینه بنیامین نتانیاهو را ترک خواهد کرد.

این لایحه که مورد حمایت نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است، یهودیان حریدی افراطی ارتدوکس را از خدمت سربازی در این کشور معاف می‌کند.

از سوی دیگر یائیر لاپید رهبران مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی نیز خواستار سربازی فوری یهودیان حریدی شده است.

در همین رابطه، رسانه‌های صهیونیستی به نقل از نزدیکان نتانیاهو گزارش دادند، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نگران خروج جدعون ساعر(نماینده «کِنست» (پارلمان رژیم صهیونیستی) از حزب لیکود و عضو کابینه امنیتی این رژیم) از کابینه در صورت تصویب قانون جدید سربازی در این رژیم است.

پیش تر خاخام زوی فریدمن رهبر جریان حریدی گفته بود که مرگ بهتر از خدمت در ارتش رژیم صهیونیستی است.

موضوع اعزام جوانان حریدی به خدمت اجباری به یکی از موضوعات جنجالی سال‌های اخیر محافل سیاسی در رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

رهبر یهودیان سفاردی، شنبه شب تهدید کرد: اگر ما را مجبور کنند که به ارتش اسرائیل بپیوندیم، همگی اسرائیل (سرزمین های اشغالی) را ترک خواهیم کرد.

بسیاری از کارشناسان و مقامات سکولار رژیم صهیونیستی، حریدی‌ها را یکی از تهدیدهای آینده این رژیم می‌دانند. بسیاری از حریدی‌ها اعتقادی به این رژیم ندارند و تنها چیزی که سبب شده تا در سرزمین‌های اشغالی بمانند، برخورداری از تسهیلات، امکانات و حقوق ماهیانه این رژیم است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی