بازدید 1390
۱

سه عضو شورای شهر عالیشهر بوشهر سلب عضویت شدند

رئیس شورای استان بوشهر گفت: ۳عضو شورای شهر جدید عالیشهر سلب عضویت قطعی شدند.
کد خبر: ۱۲۲۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹ 24 March 2024

به گزارش «تابناک»، عبدالخالق برزگرزاده درگفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: شهریور ۱۴۰۲ بود که نتایج رأی شورای حل اختلاف استان بوشهر پیرامون اختلافات در شورای شهر عالیشهر توسط فرمانداری بوشهر به رئیس این شورا ابلاغ شد و انحلال این شورا و سلب عضویت دائم رئیس و نایب رئیس و منشی شورای اسلامی شهر عالیشهر محتوای این حکم بود.

وی اضافه کرد: صدیقه نیک‌روش رئیس شورای اسلامی عالیشهر، مجید حیدری نائب رئیس شورای اسلامی عالیشهر و مهین‌بانو قاسمی منشی و خزانه‌دار شورای اسلامی عالیشهر متهم به عدم شرکت در جلسات متعدد شورا، عدم امضاء و تصویب هرگونه مصوبه‌ای و به تبع آن تصویب تعرفه عوارض محلی و لایحه بودجه شهرداری در موعد مقرر، عدم انجام وظایف قانونی و اخلال در انجام وظایف شورا، رفتار خلاف شئون اعضای شورا و عدم تصویب مصوبات شورای اسلامی برای پروژه‌های عمرانی و حل مشکلات شهری و ... شده بودند و به همین جهت با رای شورای حل اختلاف استان بوشهر سلب عضویت شدند که با اعتراض این سه عضو شورا همراه بود.

به گفته وی، با گذشت حدود ۶ ماه از اعتراض سه عضو شورا، اعتراض این افراد در هیات مرکزی حل اختلاف کشور رد شده و سه عضو شورای شهر عالیشهر سلب عضویت قطعی شده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
شوراهای شهر تبدیل به لانه فساد شدند و باید برچیده شوند یکی از شهردار رشوه میگیرد ان یکی زمینهای شهر را بالا میکشد و نفر دیگر کارچاق کنی انجام میدهد شهرها نیازی به شورا شهر ندارند و همان شهرداری کفایت میکند و انموقع که شورا نبود اینهمه فساد هم نبود و عملا کاری هم انجام نمیدهند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی