بازدید 2478

ریزش سنگ در جاده چالوس / جاده بازگشایی شد

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: محور کندوان بعد انسداد ناشی از ریزش کوه از شامگاه روز گذشته دقایق قبل به روی تردد خوردوها بازگشایی شد.
کد خبر: ۱۲۲۷۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹ 19 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، ریزش کوه شامگاه روز گذشته -دوشنبه- در چندین نقطه این محور پرتردد کشور اتفاق افتاد به چندین خودرو خسارت مالی وارد کرد.

سرگرد محمد احمدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به ریزش بارش در این محور افزود: هم اکنون ترافیک در این محور کوهستانی پرحجم و روان بوده و یکطرفه شدن آن در ساعات دیگر محتمل است.

ریزش سنگ در محدوده سیاه بیشه محور کندوان سبب شد با هدف ایمنی تردد خودرو‌ها و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی تردد در این محور تا اطلاع بعدی ممنوع باشد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور در استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان در حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون(بار) دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست