بازدید 2519
قعرنشین لیگ تخت گاز سمت دره سقوط می‌رود

نفت آبادان بدون برد خانگی و ۱۱ بازی بدون پیروزی!

سهراب بختیاری‌زاده هم تاثیر چندانی روی نتایج نداشته و با وجود تلاش زیاد ، بهبودی حاصل نشده است. نفت به سمت سقوط می‌رود و اینبار بازگشت آبادان به لیگ برتر خیلی سخت خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۲۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴ 19 March 2024

تیم قدیمی و پرهوادار نفت آبادان در آخرین بازی سال مقابل ملوان انزلی هم با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا همچنان 13 امتیازی باقی بماند و در قعرجدول رده‌بندی لیگ قرار داشته باشد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در فاصله 9 هفته تا پایان مسابقات لیگ کار برزیلی‌های ایران برای بقا بسیار سخت شده است.

آمدن سهراب بختیاری‌زاده هم تاثیر چندانی روی نتایج نداشته و با وجود تلاش زیاد ، بهبودی حاصل نشده است. نفت به سمت سقوط می‌رود و اینبار بازگشت آبادان به لیگ برتر خیلی سخت خواهد بود.

نفتی‌ها در یازده بازی گذشته خود هیچ بردی به دست نیاوردند و از این فاصله 8 باخت و سه مساوی کسب کردند که شرایط وخیم این تیم را نشان می‌دهد. جالب اینکه از ابتدای فصل 12 بازی نفت در آبادان برگزار شده اما در هیچ کدام از این مسابقات هم بردی حاصل نشده است.

تیمی که با 33 گل خورده بیشتر از هر تیم دیگری دروازه‌اش باز شده، حالا زمان زیادی برای جبران نتایج ندارد. نفت آبادان هنوز روی کاغذ برای بقا شانس دارد، اما با ادامه روند کنونی بعید است اتفاق خاصی برای آنها بیفتد و شاید اینطور در فضای فوتبال تصور شود که صنعت نفت گزینه اصلی سقوط به دسته پایین تر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی