بازدید 2635

اظهارنظر ترقی درباره برخورد آمران به معروف

چهره سیاسی اصولگرا اظهار کرد: مردم ایران انقلاب کردند تا اسلام بر کشور حاکم شود و نمی‌توان در مورد هر موضوعی نظر مردم را پرسید، کمااینکه در موضوعی مثل حجاب نظر مخالفان هیچ اهمیتی ندارد و معنایی ندارد.
کد خبر: ۱۲۲۷۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ 14 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از منیبان، حمیدرضا ترقی، چهره سیاسی اصولگرا، در رابطه با حادثه اخیر در قم و چارچوب برخورد آمران به معروف در موضوع حجاب گفت: باید به شکلی دقیق بررسی کرد که انتشار دهندگان چنین ویدیوهایی چه اهدافی را دنبال می‌کنند و با این افراد برخورد صورت بگیرد. 
 
او افزود: در آستانه پایان تصویب قانون حجاب و عفاف در مجلس و شورای نگهبان، در حال حاضر افرادی سعی دارند با طرح چنین حواشی از تصویب این قانون جلوگیری کنند و سعی دارند با جوسازی‌های منفی فضا را برای تصویب قانون حجاب دچار مشکل کنند. 

ترقی تاکید کرد: واضح است در حال حاضر افرادی سعی دارند آزادی حجاب را در ایران عادی‌سازی کنند و موضوع حجاب را غیر قانونی و غیر دینی جلوه دهند. 

او ادامه داد: افرادی که چنین ویدیوهایی نظیر موضوعی که در قم رخ داد را منتشر می‌کنند هدفی به جز اینکه از جامعه سازی اسلامی جلوگیری کنند، ندارند. 

ترقی تاکید کرد: حدود ۷۵ درصد از جامعه ایران به عفاف و حجاب پایبند هستند و اکثریت مردم کاملا موافق برخورد آمران به معروف هستند. 

او ادامه داد: قانون حجاب هم کاملا مطابق با قوانین راهنمایی و رانندگی است و باید با هردو یکسان برخورد شود. 

ترقی افزود: نظر مخالفان حجاب در ایران اهمیتی ندارد و هر کشوری قوانین مختص به خود را دارد، اصول کلی و قانونی هر کشور نیاز به مجوز و موافقت ندارد.

او ادامه داد: در سال آتی همه دوربین‌های شهری زنان بی حجاب را رصد می‌کنند و انواع و اقسام کیفر برای آنها پیش بینی شده است.

این چهره سیاسی اصولگرا در پایان گفت: مردم ایران انقلاب کردند تا اسلام بر کشور حاکم شود و نمی‌توان در مورد هر موضوعی نظر مردم را پرسید، کمااینکه در موضوعی مثل حجاب نظر مخالفان هیچ اهمیتی ندارد و معنایی ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی