بازدید 6604
۲

یزدانی: در سال جدید فقط به مدال طلا فکر می‌کنم

دارنده دو نشان نقره کشتی جهان تاکید کرد که دوست داشت شانس حضور در المپیک برایش باقی می‌ماند اما حالا هم فقط به کسب مدال طلا در هر مسابقه‌ای که به آن اعزام شود، فکر می‌کند.
کد خبر: ۱۲۲۷۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴ 14 March 2024

به گزارش تابناک، امیرمحمد یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار  تسنیم درباره مبارزه انتخابی‌اش با محمدعلی عموزاد در جام بین‌المللی یاشاردوغو اظهار داشت: من مشکلی برای این مبارزه نداشتم و آماده بودم. محمدعلی یکی از خوب‌های 70 کیلوگرم است، قبلا با هم تمرین کرده بودیم اما برای اولین بار بود که کشتی گرفتیم. کشتی قشنگی هم شد، افت و خیز زیاد داشت. من محمدعلی را به چشم یک دوست و برادر نگاه می‌کنم، بالاخره دست یک نفر در کشتی باید بالا برود که در این مبارزه قسمت من شد. امیدوارم محمدعلی در ادامه مسیرش موفق باشد.

وی درباره اینکه با این پیروزی و کسب مدال در ترکیه، ملی‌پوش 70 کیلوگرم در مسابقات قهرمانی آسیا خواهد بود، ادامه داد: 25 اسفند به اردوی تیم ملی می‌روم، قرار است در مسابقات آسیایی بیشکک کشتی بگیرم. با شروع اردو، حتما رقبا را آنالیز خواهیم کرد و ان‌شاءالله من هم همراه با 9 نفر دیگر اعزامی به قهرمانی آسیا، همگی بهترین نتیجه را در قرقیزستان بگیریم.

یزدانی درباره مبارزه نیمه‌نهایی‌اش با اولگا تومور اوچیر مدعی وزن 65 کیلوگرم مغولی تصریح کرد: احساس می‌کنم یک مقدار ضعف‌هایی دارم که باید حلش کنیم. باخت من بیشتر روی ضعفی که در کار روی دست‌ها دارم اتفاق افتاد. باید حتما با فرنگی‌کاران بیشتر تمرین کنم که این نقصم برطرف شود.

وی در ارزیابی فنی خود در وزن 70 کیلوگرم گفت: بدنم خوب بود، به نظرم کشتی‌های خوبی گرفتم، کادرفنی از من راضی بود و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد.

یزدانی درپاسخ به این سوال که آیا انتخابی‌اش با محمدعلی عموزاد صرفا برای مسابقات قهرمانی آسیا بوده و یا اینکه در صورت اعزام به مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی در آلبانی، او نماینده 70 کیلوگرم ایران خواهد بود؟، عنوان کرد: خبر ندارم این انتخابی آسیایی بود یا برای مسابقات جهانی هم مد نظر بود. به هر شکل باید دید نظر کادر فنی چیست.

نایب‌قهرمان وزن غیرالمپیکی 70 کیلوگرم جهان در سال 2023 که چرخه انتخابی المپیک را در وزن 74 کیلوگرم استارت زد و به خاطر سومی در مسابقات کشوری، بار دیگر در وزن 70کیلوگرم به اردو دعوت شد، درباره اینکه سال چگونه برای او به اتمام رسیده؟، گفت: امسال دوست داشتم در وزن 74 کیلوگرم شانس المپیکی شدن داشته باشم که متاسفانه نشد، امیدوارم حالا هر مسابقه‌ای که در مسیرم هست را با بهترین نتیجه و بهترین مدال پشت سر بگذارم و امسال یک مدال دیگر بگیرم.

این کشتی‌گیر مازندرانی تیم ملی آزاد در خاتمه گفت: از مسابقات جهانی بلگراد هم راضی نیستم چون نقره گرفتم اما در سال جدید فقط به مدال طلا فکر می‌کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
برنامه اش را اعلام کند نه رویا
????????
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست