بازدید 2098

نمایندگانی که آرایشان در انتخابات ۱۱ اسفند افزایش یافت

بررسی آرای کسب شده در انتخابات مجلس دوازدهم نشان می دهد، برخی نمایندگان ۳ استان خراسان جنوبی، خوزستان و کهکیلویه و بویراحمد، افزایش رأی داشته اند.
کد خبر: ۱۲۲۷۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰ 14 March 2024

به گزارش «تابناک» به نفل از خبرآنلاین، انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ با مشارکت ۴۱ درصدی برگزار شد. نتایج آراء نشان داد که از میان نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی ۱۰۳ نماینده ابقا شدند.

بررسی آرای کسب شده در این انتخابات نشان می دهد، برخی نمایندگان ۳ استان خراسان جنوبی، خوزستان و کهکیلویه و بویراحمد، افزایش رأی داشته اند.

در دو حوزه انتخابیه قائنات و نهبندان در خراسان جنوبی رأی هر دو کاندیدای ابقا شده به نام های سلمان اسحاقی و مصطفی نخعی افزایشی بوده است.

اتفاق جالب در استان خوزستان رقم خورده است، ۴ نماینده این استان به نام های جلیل مختار از حوزه انتخابیه آبادان؛ مجتبی یوسفی از اهواز؛ محمدطلا مظلومی از بهبهان و محمد کعب عمیر از حوزه انتخابیه شوش و کرخه، با آرایی بالاتر از انتخابات مجلس یازدهم راهی مجلس دوازدهم شده اند.

در استان کهکیلویه و بویر احمد نیز علاوه بر غلامرضا تاجگردون از حوزه انتخابیه گچساران، که با افزایش رأی به مجلس بازگشته، سید محمد موحد از حوزه انتخابیه کهکیلویه و بهمنی نیز آرای بالایی را نسبت به دوره یازدهم کسب کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی