بازدید 2244

محور کندوان پس از ۱۰ روز بازگشایی شد

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: محور ارتباطی کندوان که به مدت ۱۰ روز برای ایمن سازی مسدود شده بود صبح امروز پنجشنبه به روی کاربران جاده ای بازگشایی شد.
کد خبر: ۱۲۲۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷ 14 March 2024

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، سرگرد محمد احمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح انسداد این جاده با هدف ایمن سازی برابر برنامه ابلاغی پلیس راه کشور و استان مازندران به مدت ۱۰ روز تا ۲۳ اسفند ماه ۲۴ ساعته اجرا شد.

وی عملیات توری سنگی، تثبیت دیواره های ریزشی و لق گیری سنگ ها از ارتفاعات را از جمله اقدامات طرح ایمن سازی کندوان برشمرد و اظهارداشت :کاربران جاده ای می توانند از امروز در این محور کوهستانی استفاده کنند.

وی از مسافران و گردشگران این محور ارتباطی پرجاذبه کشور خواست ضمن توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی به هشدارهای پلیس نیز توجه ویژه کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی