بازدید 4558
۲

سارقان مسلح بانک خیابان مولوی دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق مسلح بانک شهر خیابان مولوی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰ 06 March 2024

سارقان مسلح بانک خیابان مولوی دستگیر شدند

به گزارش تابناک- سردار علی ولیپور گودرزی گفت: در ساعت ۱۱:۳۰ مورخه دهم اسفندماه سال جاری طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه از بانک شهر شعبه مولوی، موضوع به کارآگاهان اداره یکم مبارزه با سرقت‌های مسلحانه ارجاع شد.

سردار ولیپور گودرزی افزود: به‌دنبال اعلام خبر سرقت مسلحانه کارآگاهان اداره یکم راهی محل سرقت شدند که در بررسی‌های اولیه و میدانی مشخص شد مرد جوانی با سلاح کلت کمری وارد بانک شده و با تهدید اقدام به سرقت ۲۹ میلیون تومان وجه نقد می‌کند که در حین فرار به جهت ایجاد رعب و وحشت اقدام به تیراندازی هوایی کرده و متواری می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و کارآگاهی بلافاصله هویت سارق مسلح را شناسایی کردند و مشخص شد بهزاد حدوداً ۳۷ ساله یکی از مجرمین سابقه دار اداره یکم در گذشته بوده است.

سارقان مسلح بانک خیابان مولوی دستگیر شدند

کارآگاهان در گام بعدی با جمع‌بندی اطلاعات به‌دست آمده و هماهنگی قضایی سارق مسلح جوان را طی یک عملیات پلیسی و ضربتی در محدوده میدان محمدیه در روز چهارشنبه شانزدهم اسفندماه دستگیر کردند. در ادامه تحقیقات سارق مسلح ضمن اعتراف اولیه به سرقت اظهار داشت: اسلحه در اختیار یکی از دوستانم به‌نام مهرداد است که بلافاصله وی دستگیر و اسلحه به همراه ۱۷ فشنگ جنگی کشف و ضبط گردید.

سردار ولیپور گودرزی در پایان گفت: متهمان ضمن اعتراف به بزه انتسابی با صدور قرار قانونی جهت سیر مراحل تحقیقات پلیسی در اختیار کارآگاهان اداره یکم قرار گرفتند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲
حکم صریح قطع ید درمورد سارقان چرا اجرانمیشود؟ بنا به آمار سال گذشته 300هزارسارق دستگیرشدند چطور یکیشون هم مشمول حکم نشد؟ دست همین دو جوان لات رو قطع کنند هزاران نفردیگر جرات دزدی نمیکنند.
علت پوشاندن چهره اینا چیست؟ مردم نباید دزدهاا رو بشناسند؟ بخصوص که معلومه فوقش چندماه دیگر آزادمیشوند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست