بازدید 4967

زاکانی: تهران در حال پوست اندازی است

- شهردار تهران گفت: یکی از اتفاقات خوبی که در قالب پروژه امید و افتخار در حال رخ دادن است، استفاده از روش‌های نوین آبیاری در حوزه فضای سبز است که کاهش ۷۰ درصدی مصرف آب را به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۲۲۵۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ 06 March 2024


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، علیرضا زاکانی در جمع شهرداران نواحی اظهار کرد: در دوره جدید مدیریت شهری، تهران در حال پوست اندازی است و اینکه هر معاونتی بر اساس وظایف خود راهبرد مشخصی برای تحول پایتخت را در پیش گرفته‌ است.

 

شهردار تهران ادامه داد: به عنوان مثال در زمینه حمل‌ونقل عمومی، شورا تصویب کرد رقمی حدود ۱.۸ میلیون یورو برای خرید خودرو برقی در اختیار شهرداری تهران قرار گیرد، با ورود این خودروها به ناوگان پایتخت، شاهد تحولی جدی در حمل‌ونقل خواهیم بود. یا در حوزه مترو پایان این هفته عملیات ساخت خط ۸ مترو تهران آغاز خواهد شد و به زودی نیز فرآیند ساخت خط ۹ شروع می‌شود.

زاکانی پیرامون ارایه خدمات آنلاین به شهروندان در قالب اپلیکیشن شهروندی، افزود: سال گذشته از اپلیکیشن شهروندی «شهرزاد» رونمایی شد که بناست در آن حداقل ۱۸ خدمت به شهروندان ارایه شود. به عنوان مثال مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به زودی تمامی تاکسی‌های تهران اینترنتی می‌شود و شهروندان از قبل می‌توانند صندلی خود در تاکسی یا ون‌های شهرداری را رزرو کنند. هم‌اکنون در برخی از خطوط تاکسیرانی نیز این طرح درحال اجرا است.

وی با اشاره به برگزاری بیش از ۱۰۰ پویش امیدوافتخار در دوره جدید مدیریت شهری، ادامه داد: صفر تا صد، ۸۴ درصد پروژه‌های امید و افتخار به صورت کامل در دوره جدید مدیریت شهری به ثمر رسیده‌ است. از این رقم ۶۶ درصد مربوط به مناطق جنوبی شهر تهران است.

شهردار تهران با اشاره به افزوده شدن ۲ هزار هکتار فضای سبز به ظرفیت بوستان و باغ های پایتخت در صدوششمین پویش امید و افتخار، گفت: ۵۰ درصد از این فضای سبز جدید، مُثمر است که آبیاری ۲۵۰ هکتار آن زیر سطحی است، مطابق این شیوه مصرف آب تا ۷۰ درصد کاهش پیدا می‌کند و بازدهی درختان نیز بین ۲ تا ۳ برابر افزایش پیدا می‌کند.

زاکانی با اشاره به افزایش بودجه مناطق در سال ۱۴۰۳ تاکید کرد: بودجه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه رشد ۱۲۵ درصدی داشته‌ در برابر این رشد ۲.۵ برابری بودجه توقع افزایش کار ۱۰ برابری از شهرداران نواحی داریم بویژه در مساله آسیب‌های اجتماعی فعالیت‌ها باید بیشتر شود.

وی یادآور شد: شهرداران نواحی باید اشراف کاملی بر معتادان متجاهر، کودکان کار و متکدیان محلات خود داشته باشند در ساماندهی و مدیریت آنان نقش اصلی را در کنار معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ایفا کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۸
دلاور مردم ایران هم در حال پوست اندازی هستند ولی کو چشم بینا ؟
با بودن شما دیگه پوستی نمونده
اینا رو تو خواب می بینی میای روایت می کنی ؟

هرموقع تونستی ایستگاه اتوبوس بی آر تی پارک وی تا تجریش رو نظم بدی (یه روز ساعت سه بعد ازظهر بیا ببین چه خبره ؟!!!!!!!) اون موقع باور می کنیم تهران در حال پوست اندازی است !!!!!!!!
کجای کاریی. استخوناشم ریخته!
حتی توان پرکردن چاله چوله های خیابانها و بزرگراه ها را نداری!!!!
حتما شوخی می کنند. با 1.8 میلیون یورو اگر هر ماشین برقی 25 هزار یورو قیمت داشته باشد، فقط 72 ماشین می توان خرید. آیا فقط با همین تعداد می خواهد حمل و نقل تهران 12 میلیونی را متحول کند؟
پاسخ ها
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
ببین دیگه مسائل سخت سخت مطرح نکن بتونن حل کنن
بیشتر دارین پوست مردم رو میکنین !!!!
با این تعداد خودرو برقی مشکل آلودگی هوا حل نمیشه
جناب آقاي زاكاني!
جنابعالي با اين مديريت‌تون رو تهران به شهري كثيف با خيابان‌هاي و بزرگراه‌هاي خراب و داغون تبديل كرديد.
لطفا، اين متن رو چند بار بخونيد چون من درباره مديريت منفعل شما حرف نمي‌زنم!
فقط حرف تحویل مردم میدید تا عمل گرونی و قیمت سرسام آور مواد غذایی و مسکن مردم به فلاکت افتادن فکری به حال مردم بکنید با شعار تو خالی و وعده تو خالی زندگی و سفره مردم درست نمیشه ..
نمونه اش انتخابات مجلس چند درصد شرکت کردن .....فقط بخاطر نابسامانی و دروغ های مسئولین
در واقع اون پوست مردم تهران است.
بیا ببین مترو چه خبره . هر روز ازدحام هر روز خرابی
چون پوست مردم را كنديد
ترافیک و آلودگی هوا سلامتی مردم تهران را به خطر انداخته ،شهر تهران آلوده شده ، سرطان‌ها افزایش یافته و آقای شهردار که خودش پزشک است هنوز اقدامی انجام نداده ،از شرق تهران به غرب تهران سه ساعت در ترافیک بودم ، فضای سبز که ریه شهر است هر روز کم می گردد ، اکباتان فضای سبز خوبی داشت در اثر بی تدبیری شهرداری منطقه ۵ فضای سبز تبدیل به ساختمان ها و پروژه نیمه کاره شده ، فقط عوارض می خواهند ولی خدمت مثبتی در شهر تهران برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا نشده
جناب زاکانی بولدزر واقعاً از خرابی چندباره و سرگردانی مردم در خط یک مترو به راحتی میشه فهمید که تهران در حال پوست اندازی که نه بلکه در حال پوست کندن است
امثال شما مدیران لمپن پوست و گوشت مردم را خوردید حتی به استخوان مردم هم رحم نکردید. واقعا با چه رویی نفس می کشید؟
ای نشست صف اول وساده زیست یک سر پایان شهر بزن ببین چه خبر مملکت روبا توصیه وعمل ورهنمود نمیشه چرخان
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست