بازدید 2282
۱

علت مرگ ناوالنی به روایت سرویس اطلاعاتی روسیه

- رییس سرویس جاسوسی روسیه مرگ مطرح ترین مخالف سیستم حکومتی این کشور را طبیعی دانست.
کد خبر: ۱۲۲۵۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲ 06 March 2024


به گزارش تابناک، رویترز نوشت: سرگئی ناریشکین، رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه (SVR) گفت: الکسی ناوالنی به مرگ طبیعی درگذشته است.

ناریشکین به یک مصاحبه تلویزیونی گفت: من فکر نمی کنم این یک نوع طرح ویژه بود، اما متأسفانه مردم یک ویژگی دارند: دیر یا زود زندگی به پایان می رسد، آنها می میرند. ناوالنی به مرگ طبیعی مرد، بله.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا نیروهایی در غرب در کشته شدن ناوالنی دست داشته اند یا خیر؟ گفت: واکنش‌های پر سر و صدای غرب به مرگ ناوالنی شورش بوده است. البته وقتی رقص‌های شیطانی در غرب اطراف تابوت ناوالنی اجرا می‌شود، کاملاً طغیان‌کننده است. این غیراخلاقی، پست و غیراخلاقی است. دیگر چه می توان گفت؟ کاملاً قابل پیش بینی بود.

ناوالنی، برجسته ترین مخالف ولادیمیر پوتین، رهبر کرملین، ماه گذشته در سن ۴۷ سالگی در یک مستعمره جنایی قطب شمال درگذشت. طرفداران او مدعی بودند که او به قتل رسیده است. کرملین هرگونه دخالت دولتی در قتل او را رد کرده است.

رییس سرویس جاسوسی روسیه اظهارات امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه در مورد اعزام نیروهای اروپایی برای جنگ با سربازان روسی در اوکراین را بسیار خطرناک و غیر مسئولانه دانست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱
خدایا خودت ظلم را ریشه کن کن....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست