بازدید 2226

امدادرسانی در سیل سیستان و بلوچستان ادامه دارد

معاون امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امدادرسانی به سیل‌زدگان از همان ساعات اولیه در دستورکار قرار گرفت تا شرایط هر چه زودتر از حالت بحرانی به شرایط پایدار برسد.
کد خبر: ۱۲۲۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸ 06 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، بیجار معاون امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان این استان گفت: امدادرسانی به سیل‌زدگان از همان ساعات اولیه فعالیت سامانه بارشی انجام شد و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در مناطق صعب‌العبور و سیل‌زده که امکان امدادرسانی زمینی در آن وجود نداشت، با مساعد شدن هوا و فعالیت بالگردها توزیع اقلام به صورت هوایی در دستورکار قرار گرفت و هم‌اکنون مشکل خاصی در زمینه امدادرسانی نداریم.

معاون امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اتصال کامل شبکه برق در روستاهای سیل‌زده استان بیان کرد: هم‌اکنون ۹ روستا مشکل آب دارند و آب مابقی روستاها پایدار شده و دسترسی جاده‌ای ۴۶ روستا با مشکل مواجه است که عمدتا امدادرسانی با خودروهای سنگین انجام می‌شود.

بیجار گفت: طبق گزارش‌های سازمان هواشناسی و ورود سامانه بارشی جدید در سیستان و بلوچستان، همه دستگاه‌های اجرایی از آمادگی کامل برخوردارند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار