بازدید 2730

دستور همکاری نکردن سفارت اسرائیل با گانتس

رسانه‌های صهیونیستی بامداد سه‌شنبه گزارش دادند، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به سفارت این رژیم در لندن دستور داده است تا با بنی گانتس عضو کابینه جنگ در سفر به انگلیس همکاری نکنند.
کد خبر: ۱۲۲۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۶ 05 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند، دستورالعمل‌هایی به سفارت این رژیم در لندن ابلاغ شده است تا سفر بنی گانتس به انگلیس را تسهیل نکنند.

بنی گانتس در حال حاضر به آمریکا سفر کرده و با مقام‌های آمریکایی در حال دیدار و گفت وگو است.

پیشتر بنیامین نتانیاهو از بنی گانتس که روز یکشنبه برای مذاکره با مقامات آمریکایی وارد واشنگتن شد، انتقاد کرد و مقامات تل آویو این سفر را نشان دهنده تشدید اختلاف در کابینه جنگ این رژیم دانستند.

به گزارش ایرنا، بر اساس نظرسنجی به عمل آمده کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، پس از گذشت چهار ماه و نیم از جنگ غزه، حزب «اردوگاه دولت» به ریاست بنی گانتس همچنان نسبت به لیکود به رهبری نتانیاهو پیشتاز است.

این نظرسنجی در شرایطی صورت گرفته که اختلاف‌های موجود در کابینه رژیم صهیونیستی و اعضای کنونی کابینه جنگ از جمله بنی گانتس (وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی) و یوآو گالانت (وزیر جنگ کنونی رژیم صهیونیستی) به اوج خود رسیده است تا جایی که به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، نزدیک بود کار به درگیری فیزیکی بین نتانیاهو و گالانت بکشد.

از طرفی اختلاف گانتس عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی با نتانیاهو به حدی رسیده که وی در تظاهرات اخیر علیه کابینه در تل‌آویو شرکت کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست