بازدید 4042
نکونام در تله افتاد، خامه روی کیک تولد فرزند نویدکیا

حذف استقلال درخانه مس؛ جام اول با باخت اول پرید!

کد خبر: ۱۲۲۵۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴ 04 March 2024

حذف استقلال درخانه مس؛ جام اول با باخت اول پرید!

 استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با اولین باخت، اولین جام فصل را از دست داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ نکونام مقابل مس متحول شده در رفسنجان با هدایت نویدکیا ، تن به شکست داد و از این رقابت‌ها کنار رفت تا از این به بعد فقط برای یک جام بجنگد.

تیم استقلال از ساعت 17 امروز (دوشنبه) در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف تیم این شهر رفت و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد تا خیلی زود با این جام خداحافظی کند. مهدی محبی (24) و منتظر محمد (68) برای مس گلزنی کردند.

شاگردان جواد نکونام که در این دیدار اشتباهات زیادی داشتند، آخرین بار 194 روز پیش شکست را تجربه کرده بودند، جایی که آبی‌پوشان در هفته سوم لیگ برتر برابر سپاهان با یک گل نتیجه را واگذار کردند.

ترکیب مس: حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، سجاد شهباززاده (1+90 - مهدی ترکمان)، منتظرمحمد (1+90 - عرفان شهریاری)، میثم تیموری (73 - علی عدنان)، حسن جعفری، فرشید باقری، محمدمهدی محبی، سعید واسعی (85 - محمد اکبری) و جلال‌الدین علی‌محمدی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، محمدحسین مرادمند (56 - مهدی مهدی‌پور)، جعفر سلمانی (56 - ابوالفضل جلالی)، صالح حردانی (72 - میلاد فخرالدینی)، روزبه چشمی، آرش رضاوند، امید حامدی‌فر، آرمان رمضانی (72 - گوستاوو بلانکو) و جلال‌الدین ماشاریپوف (46 - مهرداد محمدی).

داور: رضا عادل

حذف استقلال درخانه مس؛ جام اول با باخت اول پرید!

شرح گل ها:

مس رفسنجان یک – استقلال صفر (دقیقه 24: محمدمهدی محبی): پس از یک و دوی سعید واسعی با فرشید باقری، واسعی وارد محوطه جریمه شد و با یک پاس در عرض، محبی را صاحب توپ کرد و این بازیکن به راحتی دروازه آبی‌ها را باز کرد.

مس رفسنجان 2 – استقلال صفر (دقیقه 67: منتظر محمد): روی یک پاس در عمق و در شرایطی که منتظر محمد در شرایط آفساید بود، اما کمک داور به اشتباه تصمیم به ادامه بازی گرفت و این بازیکن در مصاف تک به تک با حسینی، با یک ضربه چیپ، توپ را از بالای سر کاپیتان آبی‌ها عبور داد و به گل دوم تیمش تبدیل کرد.

نیمه اول

دقیقه 5: شوت پشت محوطه جریمه سجاد شهباززاده از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 9: ارسال ضربه ایستگاهی استقلالی‌ها با ضربه سر محمدحسین مرادمند همراه شد و توپ مدافع استقلال به بیرون رفت، ولی چون حامد لک با او برخورد شدیدی داشت، رضا عادل داور بازی نقطه پنالتی را نشان داد. داور در ادامه دروازه‌بان مس را نیز با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 11: صالح حردانی پشت نقطه پنالتی ایستاد و ضربه‌اش را زد، ولی لک پنالتی او را مهار کرد تا استقلال در غیاب کوین یامگا در اولین پنالتی با چالش روبه‌رو شود.

دقیقه 19: پاس عمقی خطرناک منتظر محمد می‌رفت موقعیت خطرناکی برای مس ایجاد کند، ولی سیدحسین حسینی رسید و توپ را دور کرد.

دقیقه 29: اشتباه مدافعان استقلال می‌رفت تا مس را یک بار دیگر صاحب موقعیت کند، ولی در نهایت توپ از منطقه خطر دور شود.

دقیقه 37: در ادامه اشتباهات بازیکنان استقلال، این بار نوبت به روزبه چشمی رسید که اشتباه کند و توپ به مهدی محبی برسد، اما ضربه گلزن مس را حسینی دفع کرد.

دقیقه 44: صالح حردانی پس از عبور از یک بازیکن پاس عمقی فرستاد که رامتین سلیمان‌زاده مدافع نارنجی‌پوشان کم مانده بود دفع توپش وارد دروازه خودی شود، ولی توپ به کرنر رفت.

دقیقه 45: سلیمان‌زاده با خطا روی ماشاریپوف جلوی حمله استقلال را گرفت تا از داور کارت زرد بگیرد.

دقیقه 55: شوت امید حامدی‌فر را حامد لک گرفت.

دقیقه 63: یک بار دیگر پاس عمقی به محبی رسید و این بازیکن روی تعلل رافائل سیلوا ضربه‌اش را زد، ولی حسینی توپ را دفع کرد تا برای دومین بار دروازه استقلال باز نشود.

دقیقه 80: ضربه قیچی برگردان حامدی‌فر از بالای دروازه مس به بیرون رفت.

دقیقه 87: سیلوا از روی دفع ناقص لک یکی از گل‌ها را جبران کرد، ولی داور خطا روی دروازه‌بان مس را گرفت.

دقیقه 90: مهرداد محمدی در موقعیت تک به تک با لک قرار گرفت، ولی ضربه این بازیکن را لک به کرنر فرستاد. در ادامه ارسال توپ از نقطه کرنر و ضربه سر سهرابیان نیز راهی به چارچوب دروازه نداشت.

دقیقه 2+90: مهدی ترکمان در یک ضدحمله می‌توانست مس را به گل سوم برساند، ولی حسینی اجازه این کار را به او نداد.

دقیقه 3+90: مسی‌ها یک بار دیگر صاحب موقعیت شدند که شوت محبی را بار دیگر حسینی مهار کرد.

دقیقه 7+90: باز هم ضدحمله‌ای دیگر برای مس رفسنجان مقابل تیم پیش کشیده استقلال خلق شد و این مهدی ترکمان فرصت گشودن دروازه استقلال را پیدا کرد که ضربه‌اش با مانع حسینی روبه‌رو شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست