بازدید 2852

شرکت ماه نیرو: پیشرو در تولید دیزل ژنراتور

شرکت ماه نیرو به عنوان باتجربه ترین شرکت در صنعت دیزل ژنراتور ایران با 4 دهه تجربه، اقدام به تولید ژنراتور های سه فاز از 10 کاوا تا 1250 کاوا نموده است.
کد خبر: ۱۲۲۵۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷ 04 March 2024

شرکت ماه نیرو به عنوان باتجربه ترین شرکت در صنعت دیزل ژنراتور ایران با 4 دهه تجربه، اقدام به تولید ژنراتور های سه فاز از 10 کاوا تا 1250 کاوا نموده است. همچنین موتور های دیزل بسته به انتخاب شما میتواند از بین برند های معتبر دنیا مانند کامینز، پرکینز و ولوو باشد. تا انتخاب مناسب و با کیفیت را بهمراه داشته باشد.

افزایش 2 برابری تولید دیزل ژنراتور

شرکت ماه نیرو، به‌عنوان پیشروترین تولیدکننده ژنراتور در ایران، در سال‌های اخیر با افزایش 2 برابری تولید خود، به ‌عنوان یک برند قابل اعتماد در این صنعت شناخته شده است. این افزایش تولید، نشان‌دهنده تقاضای روزافزون برای محصولات باکیفیت این شرکت در بازار داخلی است.

هدف بعدی این شرکت، بازار های کشور های منطقه و صادر کردن محصولات تولیدی خود به این کشور ها میباشد. اولین قدم برای این کار بهبود کیفیت و در عین حال تعداد محصولات تولید شده بصورت همزمان میباشد.

شرکت ماه نیرو: پیشرو در تولید دیزل ژنراتور

بهبود کیفیت ساخت محصول

شرکت ماه نیرو، با تمرکز بر ارتقای کیفیت محصولات خود، از با کیفیت ترین مواد اولیه و تکنولوژی‌های روز، در فرآیند تولید استفاده می‌کند. این امر، منجر به تولید دیزل ژنراتورهایی با راندمان بالا، آلایندگی پایین و عمر طولانی شده است که تنها ایرادی که میتوان به ژنراتور های تولیدی این شرکت گرفت، ظاهری قدیمی تر در مقایسه با محصولات خارجی میباشد و از باقی جهات برابری میکند.

خدمات پس از فروش ایده آل

شرکت ماه نیرو، با ارائه خدمات پس از فروش ایده آل، به مشتریان خود اطمینان خاطر می‌دهد که از با کیفیت ترین محصولات و خدمات بهره‌مند می‌شوند. این شرکت، با در اختیار داشتن قطعات یدکی محصولات خود و تیم های آموزش دیده و مجرب برای این کار در سراسر کشور، خدمات خود را به ‌طور سریع و موثر به مشتریان ارائه می‌دهد.

از جمله خدمات پس از فروش این شرکت میتوان به تأمین لوازم مصرفی دیزل ژنراتور ها مانند انواع فیلتر ها و مایعات مورد نیاز موتور اعم از روغن موتور و ضد یخ اشاره کرد. همگی فیلتر های فروخته شده توسط این مجموعه با ضمانت اصالت کالا و با قیمت مناسب هستند تا شما خریدی مقرون بصرفه و مطمئن داشته باشید.

تنوع در توان های مورد نیاز مصرف کننده

شرکت ماه نیرو، با تولید دیزل ژنراتور در توان‌های مختلف، نیازهای متنوع مصرف‌کنندگان را در بخش‌های مختلف، از جمله صنعت، نفت و گاز، پتروشیمی، کشاورزی، و مصارف خانگی، برآورده می‌کند.

ژنراتور های تولید شده در این شرکت پاسخگوی همه نیاز ها از 30 کاوا تا 530 کاوا میباشند و میتوان این ژنراتور ها را با موتور انتخابی شما کوپل کرد و خدمات پس از فروش و گارانتی ژنراتور های این شرکت استفاده نمود.

اکثر مشتریان شرکت ماه نیرو برای کوپل کردن ژنراتور ها، موتور های ولوو را انتخاب میکنند و دلیل این کار قیمت مقرون به صرفه این برند در مقایسه با کامینز و پرکینز میباشد. عموما نامگذاری دیزل ژنراتور ها با نام موتور دیزل انجام میشود. برای مثال اگر موتور دیزل ژنراتور از برند ولوو باشد، به نام دیزل ژنراتور ولوو صدا زده میشود و در ادامه نام ژنراتور را نیز میتوان گفت.

شرکت ماه نیرو: پیشرو در تولید دیزل ژنراتور

بیشترین بازدهی نسبت به هزینه

دیزل ژنراتورهای شرکت ماه نیرو، با راندمان بالا و قیمت مناسب، بیشترین بازدهی را نسبت به هزینه به مشتریان ارائه می‌دهند. این امر، این محصولات را به یک انتخاب ایده‌آل برای مصرف‌کنندگان تبدیل کرده است. چرا که ژنراتور های تولیدی این شرکت همگی با دانش و تکنولوژی شرکت آلمانی AVK تولید شده و به بازار عرضه میشوند.

با در نظر گرفتن این نکته که سیم پیچ های استاتور و روتور این ژنراتور ها همگی از مس با کیفیت ایرانی میباشد و تکنولوژی ساخت آلمان،‌میتوان نتیجه گرفت که این ژنراتور ها مناسب ترین انتخاب از لحاظ خروجی نسبت به هزینه پرداخت شده میباشند.

تکنولوژی یالای ساخت محصولات

شرکت ماه نیرو، با استفاده از تکنولوژی ساخت محصولات آلمانی، دیزل ژنراتورهایی با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای جهانی تولید می‌کند. این تکنولوژی، تضمینی برای کیفیت و عمر طولانی محصولات این شرکت است. بطوری که این شرکت ژنراتور های تولیدی خود را گارانتی میکند و درصورت بروز هرگونه مشکل در طول مدت گارانتی،‌محصولات خود را بدون هیچ قید و شرطی و دریافت هزینه ای تعمیر میکند و به مشتری تحویل میدهد.

به همین دلیل میتوان گفت که محصولات این شرکت از با کیفیت ترین دستور ساخت و مواد اولیه را دارا میباشند و قطعا با تهیه این ژنراتور ها متناسب با نیاز خود،‌میتوانید خریدی مطمئن و مقرون بصرفه با بالاترین خروجی را داشته باشید.

شرکت ماه نیرو: پیشرو در تولید دیزل ژنراتور

تست و تحویل در محل کارخانه ماه نیرو

بسته بندی و و کیوم موتور های فروخته شده توسط ماه نیرو در حضور نماینده خریدار باز شده و با ژنراتور انتخاب شده کوپل میشوند. پس از کوپله شدن، تمامی دیزل ژنراتورهای شرکت ماه نیرو، قبل از تحویل به مشتریان، در محل کارخانه تست و بررسی می‌شوند. این امر، تضمینی برای کیفیت و عملکرد صحیح محصولات این شرکت است.

همچنین تمامی سرویس های دوره ای در مدت گارانتی رایگان بوده و تنها هزینه های قطعات یدکی مصرفی و مایعات دستگاه مانند روغن موتور دریافت میشوند. قطعات یدکی ارائه شده توسط ماه نیرو همگی با ضمانت اصالت کالا هستند تا با کیفیت بالا و قیمت مناسب خرید کنید و هزینه اضافی بر اثر تقلبی بودن فیلتر ها متحمل نشوید.

شرکت ماه نیرو، با تمرکز بر کیفیت، تنوع، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش ایده آل، به ‌عنوان یک برند قابل اعتماد در صنعت دیزل ژنراتور شناخته شده است. این شرکت، با افزایش 2 برابری تولید خود در سال‌های اخیر، به ‌عنوان یکی از پیشروترین تولیدکننده این محصول در ایران شناخته شده است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی