بازدید 2865

تیراندازی منجر به جرح در اهواز

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: فردی که اقدام به تیراندازی به سمت یکی از شهروندان کرده بود، توسط پلیس در کمترین زمان ممکن دستگیر شد.
کد خبر: ۱۲۲۵۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶ 04 March 2024

 به گزارش تابناک، ، سرهنگ "حسین زلقی" گفت: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر یک مورد تیراندازی منجر به جرح در یکی از مناطق شهرستان "اهواز"، اکیپی از ماموران انتظامی و پلیس امنیت عمومی شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل، مشخص شد فردی به هویت معلوم به سمت تیراندازی یکی از شهروندان کرده بود و سپس متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: سرانجام ماموران پلیس امنیت عمومی با شناسایی متهم، در کمترین زمان ممکن، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ زلقی در پایان با اشاره به اینکه فرد مجروح شده در مراکز درمانی تحت نظر پزشک می‌باشد، بر عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست جوانان خود را از عواقب سخت حمل، نگهداری و استفاده از سلاح گرم آگاه سازند و در صورت وجود اختلاف با دیگران، اختلاف موجود را تنها از طرق قانونی برطرف کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی