بازدید 5300
۳

شکایت علی دایی در پلیس فتا علیه شایعه‌سازان

حرفم را همیشه در صفحه اینستاگرام خودم می‌زنم و طی یکی دو سال اخیر هم تنها با شما تابناک یا اپلیکیشن عادل فردوسی‌پور مصاحبه کرده‌ام. آن لحظه که برای عکس گرفتن می‌آیند که نمی‌توانم از افراد عدم سوءپیشینه بگیرم
کد خبر: ۱۲۲۵۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 04 March 2024

علی دایی در مصاحبه اختصاصی اخیر خود با تابناک به شدت از سو استفاده کنندگان و دارندگان صفحات فیک با نام او شاکی بود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهاجم بلند بالا و بین‌المللی تاریخ فوتبال ایران و آسیا، اعلام کرد که فقط یک پیج اینستاگرامی رسمی دارد که مشخص است و به جز آن در هیچ پلتفرم اجتماعی دیگری،  اکانت یا حساب دیگری نداشته و ندارد.

شاید خودتان بی‌خبر باشید، اما در فضای از نام علی دایی سوءاستفاده‌های متعددی صورت می‌گیرد. در اینستاگرام، فیس‌بوک، تلگرام و ... صفحاتی به نام هواداران علی دایی ساخته شده و می‌شود. طرف جایی شما را دیده و یک عکس یادگاری هم گرفته و با همان عکس خود را از دوستان نزدیک شما قلمداد کرده و از مردم ساده‌دل سوءاستفاده‌های مالی و اخلاقی می‌کنند؟

همان‌طور که گفتید، خودم هم این موارد و مسائل را رصد می‌کنم. از تریبون سایت خبری تابناک به همه هم‌میهنان گرامی‌ام می‌گویم که علی دایی تنها در اینستاگرام یک صفحه دارم که حرفی و صحبتی با مردم کشورم داشته باشم، از این طریق مطرح می‌کنم. نه در تلگرام، نه در ایکس و نه فیس‌بوک و هیچ شبکه اجتماعی دیگری فعالیت ندارم. هیچ فن‌پیج و هیچ صفحه دیگری به جز صفحه خودم که مشخص است، ارتباطی به من ندارد و مورد تأییدم نیست و در ارتباط و تحت نظر من نیستند. حرفم را همیشه در صفحه اینستاگرام خودم می‌زنم و طی یکی دو سال اخیر هم تنها با شما تابناک یا اپلیکیشن عادل فردوسی‌پور مصاحبه کرده‌ام و صحبت‌هایم را با مردم عزیز کشورم درمیان گذاشته‌ام. دوستانم مواردی را برای من می‌فرستند که فلان صفحه در فلان شبکه اجتماعی این نقل قول و حرف را به نامم مطرح کرده! بعضی از عزیزان هم‌میهن هم صحبت‌های من را در صفحات خود بازنشر می‌کنند. اما حرفی که از من نقل شده باشد که یا در پیج خودم منتشر نشده یا با رسانه‌ای رسمی صحبت نکرده باشم، در هر جایی باشد خلاف واقع است.

از طریق قانونی هم با این موارد سوءاستفاده از نام خودتان و احساسات پاک دوست‌داران‌تان اقدامی کرده‌اید؟

راستش بله، از طریق قانونی و پلیس فتا اقدام کرده‌ام که شایعات مطرح شده به نام من از جانب من نیست. مردم حرف کسانی که از اسم من برای اهداف ناپسند خود سوءاستفاده می‌کنند را باور نکنند. من هیچ وقت به کسی که می‌خواهد با من عکس بگیرد نمی‌توانم جواب رد بدهم. حساب مردم شریف را از سوءاستفاده‌گران جدا می‌دانم. آن لحظه که برای عکس گرفتن می‌آیند که نمی‌توانم از افراد عدم سوءپیشینه بگیرم. اما از مردم خواهش می‌کنم اگر مایل هستند از اخبار و احوال و صحبت‌های من در خصوص موارد مختلف مطلع شوند، فقط به صفحه اینستاگرام خودم مراجعه کنند که تنها مرجع صحبت مستقیم با من و درد و دل با این عزیزان در شبکه‌های اجتماعی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ فقط باید به اوضاع این مملکت خندید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یه اسطوره واقعی هستی اما بعدها تاریخ میگه متاسفانه قهرمان های ملی ایران اثری ازشون نیست حتی در فیلم کارتونی
کی از خودش شکایت کند ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی