بازدید 4388

کامبک ۳گله سیتی، سوپرگل منچستر را خفه کرد

منچسترسیتی با نتیجه ۳ بر یک یونایتد را شکست داد تا با این برد ۶۲ امتیازی شود و با حفظ جایگاه دومی، به یک امتیازی لیورپول ۶۳ امتیازی در صدر جدول برسد. یونایتد هم با ثبت دومین شکست متوالی، ۴۴ امتیازی و در رده ششم باقی ماند.
کد خبر: ۱۲۲۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷ 03 March 2024

کامبک ۳گله سیتی، سوپرگل منچستر را خفه کرد

شاگردان پپ گواردیولا یکبار دیگر دربی منچستر را در اتحاد فتح کردند.

منچسترسیتی: ادرسون | واکر، استونز، دیاز، آکه | رودری، دی بروین، برناردو | فودن، دوکو و هالند

منچستریونایتد: اونانا | لیندلوف، اوانز، واران، دالو | مینو، کاسمیرو، مک تومینای، فرناندز | گارناچو و رشفورد

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهمترین دیدار از هفته بیست‌و‌هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، عصر امروز (یکشنبه) از ساعت 19 به وقت تهران در ورزشگاه اتحاد میان دو تیم همشهری منچسترسیتی و منچستریونایتد برگزار شد که این بازی با برتری 3 بر یک منچسترسیتی خاتمه یافت.

شرح گل‌ها 

دقیقه ۹؛ منچسترسیتی ۰-۱ منچستریونایتد | به دنبال ارسال بلند اونانا برای فرناندز، این بازیکن پشت به دروازه حریف توپ را تحت کنترل خود در آورد و سپس پاسی را به فضای پشت محوطه جریمه فرستاد؛ در آنجا رشفورد از راه رسید و با یک شلیک سهمگین و قدرتمند، دروازه تیم رقیب را به زیبایی هر چه تمام‌تر گشود.

دقیقه ۵۶؛ منچسترسیتی ۱-۱ منچستریونایتد؛ پس از آن که رودری توپ را به فودن پشت داد، او پشت محوطه جریمه توپ را روی پای چپش آورد و با یک ضربه فوق العاده گل قشنگی را وارد دروازه یونایتد کرد. 

دقیقه ۸۰؛ منچسترسیتی ۲-۱ منچستریونایتد؛ فودن که به سمت چپ زمین نقل مکان کرده بود، پس از ۱-۲ با آلوارز وارد محوطه جریمه شد و با شوت زمینی خود به سمت تیر نزدیک‌تر، دروازه اونانا را برای بار دوم گشود.

دقیقه ۱+۹۰؛ منچسترسیتی ۳-۱ منچستریونایتد؛ پس از اشتباه مرگبار امرابط و توپ لو دادن جلوی محوطه جریمه خودی، رودری پاس در عمقی برای هالند فرستاد و این بازیکن با یک ضربه پای چپ زمینی، مطمئن و راحت دروازه یونایتد را باز کرد. 

 

یونایتد در حالی مانند دو فصل گذشته دست خالی خانه سیتی را ترک کرد که در دقیقه 8 با گلزنی مارکوس رشفورد، پیش افتاده بود و به لطف همین گل برنده هم به رختکن رفت اما در نیمه دوم ورق کاملاً به سود سیتی برگشت و این تیم با ثبت سه گل، تمام امتیازات را از چنگ همسایه قرمزپوش درآورد.

فیل فودن، ستاره این روزهای سیتی که در این اواخر گل‌های مهمی برای تیم پپ گواردیولا به ثمر رساند، در این بازی دبل کرد. او ابتدا در دقیقه 56 و سپس در دقیقه 80 دروازه یونایتد را گشود تا تیمش کامبکی شیرین زده باشد.

کامبک ۳گله سیتی، سوپرگل منچستر را خفه کرد

گل دقیقه 1+90 ارلینگ هالند هم حسن ختامی برای این بازگشت شیرین بود که خیال هواداران تیم میزبان را از بابت کسب نوزدهمین برد فصل آسوده کرد؛ بردی که آبی‌های شهر منچستر را 62 امتیازی کرد و به آنها اجازه داد با حداقل اختلاف به تعقیب لیورپول صدرنشین ادامه دهند.

به این ترتیب پنجمین باخت یونایتد در 6 دربی اخیر شهر منچستر در لیگ برتر انگلیس رقم خورد که به اندازه تعداد تمام باخت‌هایش در 13 نبردش با سیتی قبل از این 6 بازی است. شاگردان اریک تن‌هاخ با قبول یازدهمین باخت‌شان در این فصل لیگ برتر انگلیس، 44 امتیازی ماندند و نتوانستند فاصله‌شان را با تاتنهام رده پنجمی که با یک بازی کمتر 50 امتیاز دارد، کاهش دهند.

در تنها بازی باقیمانده از هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس، فردا شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، آرسنال رده سومی میهمان شفیلدیونایتد خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی