بازدید 3351

هالند،‌ به داد سیتی و گواردیولا رسید

در دقیقه ۷۱ بازی ارلینگ هالند موفق شد قفل دروازه تافی‌ها را بکشند و گل نخست بازی را به ثمر برساند. در ادامه هالند در دقیقه ۸۵ بازی موفق شد خودش و سیتی را ۲ گله کند.
کد خبر: ۱۲۲۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ 10 February 2024

در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی با برتری برابر اورتون به صدر جدول صعود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال منچسترسیتی از ساعت ۱۶ امروز (شنبه) در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه الاتحاد به مصاف اورتون رفت.

پیش از این بازی منچسترسیتی با ۲۲ بازی با ۴۹ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته بود و اورتون نیز با ۱۹ امتیاز در رده هجدهم جدول جای داشت. با توجه به رقابت سیتیزن‌ها در صدر جدول با لیورپول و آرسنال و همچنین حضور تافی‌ها در منطقه سقوط، دو تیم در تلاش هستند تا وضعیت خود را بهبود ببخشند و همین موضوع باعث حساس شدن این دیدار شد.

تلاش‌های هر دو تیم در ۴۵ دقیقه نخست بازی راه به جای نبرد تا در پایان نیمه اول این بازی با نتیجه صفر- صفر به پایان برسد تا دو تیم خود را برای نیمه مربیان آماده کنند.

با شروع نیمه دوم بازی سیتیزن‌ها برای به ثمر رسیدن گل برتری حملات زیادی را روی دروازه اورتون ترتیب دادند تا در نهایت در دقیقه ۷۱ بازی ارلینگ هالند موفق شد قفل دروازه تافی‌ها را بکشند و گل نخست بازی را به ثمر برساند. در ادامه هالند در دقیقه ۸۵ بازی موفق شد خودش و سیتی را ۲ گله کند.

در پایان این بازی با برتری ۲ بر صفر به سود منچسترسیتی به پایان رسید تا این تیم با ۵۲ امتیاز بالاتر از لیورپول به صدرجدول صعود کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی