بازدید 2248

اظهارات وزیر روحانی و نامزد صدای ملت پس از انتخابات

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، مردم ایران را دارای نمره بالا از حیث بلوغ سیاسی در سطح جهان ارزیابی کرد و گفت: انتخابات ۱۱ اسفند به لحاظ رخ ندادن تخلفات، سلامت و امنیت قابل قبول بود.
کد خبر: ۱۲۲۵۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱ 03 March 2024

به گزارش «تابناک»، سیدمحمد بطحایی در گفت‌وگو با ایرنا روند برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند را از لحاظ شکلی و اجرایی ساده‌تر و روان‌تر از ادوار قبل ارزیابی کرد و با اشاره به حضور افراد با اخلاق و برخوردهای محترمانه در شعب اخذ رأی به عنوان عوامل اجرایی برگزاری انتخابات، تأکید کرد: این موارد حکایت از آن دارد که این افراد آموزش دیده هستند و با دقت گزینش شده‌اند و از این بابت این اقدام شایسته قدردانی است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همچنین جو آرام و خالی از اضطراب‌ حوزه‌های انتخابیه و مکان‌های اخذ رأی را از دیگر نکات مثبت برگزاری این دوره از انتخابات عنوان کرد و گفت: این انتخابات به لحاظ رخ ندادن تخلفات و سلامت و امنیت کارنامه قابل قبولی به خود اختصاص داد.

بطحایی همچنین افزود: با وجود نقاط قوت اما به نظر می‌آید تمرکز و انرژی دستگاهها بیشتر صرف برگزاری شکلی انتخابات شد و از حیث تبلیغات شهری که می‌توانست مردم را بیشتر به مشارکت ترغیب کند، کم‌توجهی صورت گرفت.

این فعال سیاسی تصریح کرد: با توجه به این‌که شرایط کشور ما همواره در حال تحول است، مسائل جدید در رسانه ملی کمتر مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

بطحایی با انتقاد از تحریم‌کنندگان انتخابات، جدا شدن از صندوق رأی و انفعال سیاسی را آفت و آسیب‌ توصیف کرد و افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند خواص و افراد تأثیرگذار باید در این زمینه بیشتر به میدان می‌آمدند ولی با این‌حال حضور و همت مردم در این شرایط قابل ستایش و شایسته شکرگزاری در پیشگاه الهی است. ملت ما حتی در مقیاس جهانی نمره بالایی از حیث بلوغ سیاسی دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست