بازدید 3417

صالحی: ما نباید انتخابات را تحریم کنیم

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی گفت: شرکت در انتخابات، امری نیست که بخواهیم توصیه کنیم، سرنوشت کشور برای ملت و آحاد مردم مهم است، باید دست در دست هم دهیم و در انتخابات مشارکت کنیم.
کد خبر: ۱۲۲۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵ 25 February 2024

به گزارش «تابناک»، علی‌اکبر صالحی، رئیس سابق سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با فارس، ضمن عقلایی خواندن مشارکت در انتخابات، گفت: حضور در انتخابات، امری عقلانی است. شرکت در انتخابات، امری نیست که ما بخواهیم توصیه کنیم حتماً در انتخابات شرکت کنید؛ اگر سرنوشت کشور برای ملت و آحاد مردم مهم است، باید دست در دست هم دهیم و در انتخابات مشارکت کنیم.وی افزود: یکی از وسوسه‌های شیطان این است که تفرق ایجاد کند. قرآن می‌فرماید زمانی که تفرقه ایجاد شود و از هم جدا شویم، یک ضعفی ایجاد می‌شود که همه ما را می‌شکنند.

صالحی ادامه داد: این اتفاق زمانی می‌افتد که ما تک‌تک باشیم؛ اما زمانی که در کنار هم قرار بگیریم، علی‌رغم آنکه ممکن است با هم اختلافاتی داشته باشیم، مانند اختلافات سیاسی، دیگر این مسأله پیش نمی‌آید.

وزیر پیشین امور خارجه در ادامه با بیان این نکته که ما نباید انتخابات را تحریم کنیم، تصریح کرد: اگر ما واقعاً به دنبال تعیین سرنوشت‌مان هستیم، اگر می‌خواهیم استیفای حقوقمان را در عرصه بین‌المللی داشته باشیم و اگر می‌خواهیم از حاکمیت ملی صیانت کنیم، باید هم به دنیا و هم به داخل نشان دهیم که دستمان در دست یکدیگر است و وحدت داریم.

وی گفت: برکت خدا، با جماعت است؛ برکت خدا با تفرق نیست. درست است که ما مشکلات مختلفی مانند مشکلات اقتصادی داریم و ممکن است این مشکلات نسبت به برخی همسایگانمان نیز مقداری شدید‌تر باشد، اما آیا جاهای دیگر هیچ مشکلی ندارند و همه جا عالیست؟ اینگونه نیست.

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی اضافه کرد: لذا ما باید دست در دست هم دهیم و آن کسانی که پسندمان هستند و حس می‌کنیم در رفع مشکلات‌مان کارآمدتر هستند را انتخاب کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار