بازدید 5157

جاده هراز تا اطلاع بعدی مسدود شد

جاده هراز به دلیل کولاک برف و نداشتن ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.
کد خبر: ۱۲۲۳۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷ 25 February 2024

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد در جاده هراز مسیر رفت و برگشت بدلیل کولاک برف و نداشتن ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

تردد در محور‌های چالوس، سوادکوه، آزادراه تهران – شمال رفت و برگشت عادی و روان است. ضمنا محور‌های چالوس، هراز و سوادکوه و آزادراه تهران - شمال برفی و بارانی است.

رانندگان برای سفر به مناطق کوهستانی و برف گیر بخصوص چالوس، هراز و سوادکوه، پوشاک گرم و زنجیر چرخ همراه داشته باشند و از پر بودن باک سوخت اطمینان حاصل کنند و هنگام رانندگی داشتن سرعت مطمئنه، توجه کافی به جلو و رعایت فاصله طولی را مدنظر قرار دهند.

مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از طریق سه محور چالوس، هراز و سوادکوه به پایتخت، جاده کیاسر به استان سمنان، رامسر به استان گیلان و گلوگاه به استان گلستان متصل می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار